* Ture Sventon w Londynie *


Kolejne śledztwo najsprytniejszego ze szwedzkich detektywów – po raz pierwszy po polsku!




"Ture Sventon w Londynie" to rewelacyjna lektura na wakacyjne popołudnia. Jeśli macie w domu nastolatka, a za oknem pada deszcz ta książka będzie waszym kołem ratunkowym. Jest w niej wszystko, co zachwyci nawet najbardziej wybrednego czytelnika. Zagadka, tajemnica, przygoda, zaskakujące sytuacje i ciekawa fabuła. Miejscem akcji jest wiekowa londyńska posiadłość lorda Hubbrada, która tonie w gęstej mgle. Już sama okolica jest tajemnicza i niezwykła, a dodatkowo tej jesieni dzieją się tam niesamowite rzeczy... Słychać jakieś kroki, kotka Polly zachowuje się inaczej niż zwykle, a po posiadłości przechadzają się jacyś podejrzani hydraulicy. Gdy lord zauważa w bibliotece czubki butów wystające zza zasłony, dochodzi do wniosku, że miarka się przebrała. Najwyższy czas poprosić o pomoc Ture Sventona ;-) Åke Holmberg to jeden z najsławniejszych szwedzkich autorów książek dla dzieci, natomiast Sven Hemmel to wybitny szwedzki ilustrator i nauczyciel rysunku. Ten duet jest gwarancją wspaniałej rozrywki. Myślę, że ta książka będzie świetnym wyborem na wakacyjne czytanie :-)

 moja ocena ksiażki 4/6
moja ocena okładki 4/6
moja ocena ilustracji 4/6


"Ture Sventon w Londynie"
tekst: Åke Holmberg
ilustracje: Sven Hemmel
tłumaczenie: Justyna Czechowska
Wydawnictwo Dwie Siostry
Warszawa 2018

Seria: Mistrzowie Światowej Ilustracji


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry :-) :-) 


Komentarze

  1. Będę miała ją w pamięci do czasu, aż dzieci w mojej rodzinie trochę wydorośleją. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne rysunki na okładce :) chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty