* książeczki Chrisa Haughtona *


Mądre i dowcipne książki dla maluchów opowiedziane i narysowane z błyskotliwą prostotą. 




Seria książeczek dla najmłodszych Chrisa Haughtona to rewelacyjna propozycja dla małych czytelników. Jeśli szukacie dla swojego malucha mądrych i ciekawych lektur te książeczki powinny was zainteresować. Wyraziste kolory, minimalistyczne środki wyrazu, świetne poczucie humoru oraz prosta historia wszystko to sprawi, że wasze maluchy pokochają czytanie ;-) :-)  Myślę, że będzie to dla was miłe odkrycie. Każda inna, zaskakująca oraz niepowtarzalna idealnie sprawdzi się jako świetna propozycja na wspólne rodzinne popołudnia przy książce. Urocza i ujmująca historia obrazkowa zauroczy każdego... Moja A. uwielbia jak je wspólnie czytamy, ba nawet już sama czyta te książeczki :-) Myślę, że wasze maluchy pokochają je równie mocno :-) Polecam :-) 



moja ocena książeczek 6/6
moja ocena okładek 6/6
moja ocena ilustracji 6/6



"Trochę się zgubiła", "Ćććć! Mamy plan", "O nie, Dudusiu!"
autor: Chris Haughton
tłumaczenie: Katarzyna Domańska
Wydawnictwo Dwie Siostry
Wydanie I
Warszawa 2019







Za możliwość przeczytania książki dziękujemy Wydawnictwu Dwie Siostry :-) :-) 



Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty