* dzikie sekrety przyrody * PRZEDPREMIEROWO


Lepiej poznasz przyrodę i będziesz śmiać się w głos :-)






"Dzikie sekrety przyrody" to fantastyczna książka dla każdego przedszkolaka. Ciekawa, inspirująca i zaskakująca. Uczy i bawi jednocześnie. Czytając ją wspólnie z dzieckiem będziecie dumni jak szybko przyswaja ono przyrodniczą wiedzę :-) Wszystko to za sprawą lekkiej formy, dużej dawki humoru i fajnego formatu. Jednym słowem "Dzikie sekrety przyrody" to must have tych wakacji. Znajdziecie w tej książce mnóstwo faktów, ciekawostek i anegdot na temat wszystkich żyjących dookoła nas stworzeń. To prawdziwa gratka dla każdego małego miłośnika natury. Moja A. uwielbia wszystko, co związane jest ze światem roślin i zwierząt. Jeśli macie w domu takiego samego fana przyrody ta książka będzie zdecydowanie waszym numerem jeden :-) Jak długo w ciągu doby śpią żyrafy? Jakie zwierzę jest najszybsze? Czy żaby mogą przewidywać przyszłość? Czy wieloryby śpiewają?  Czy czarne niedźwiedzie mogą być białe? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w "Dzikich sekretach przyrody" :-) To książka, która zaskakuje nie tylko dzieci, ale również dorosłych ;-) :-)  Dla mnie jej czytanie było równie fascynującą przygodą jak dla mojej A. :-) Nie zwlekaj tylko "poznaj przyrodę od podszewki, naucz się jak powiedzieć "lew" i "żaba" w piętnastu językach, rozwiąż szynszylowy test i quiz o roślinach, zagraj w zwierzęcy łańcuszek i ... nie przestawaj się śmiać!" Polecam :-) 


moja ocena ksiażki 6/6
moja ocena okładki 6/6
moja ocena ilustracji 5/6




Andy Seed "Dzikie sekrety przyrody"
ilustracje Scott Garrett
Wydawnictwo Literackie
premiera 14 sierpnia 2019 roku


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-) :-) 




Komentarze

  1. Zdecydowanie do przeczytania- uwielbiam takie publikacje, czytając świetnie bawię się i ja i moje Baby!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej ci ją polecam :-) My jesteśmy nią zachwycone :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty