* czy to długo , czy krótko? *


Nie za długa i nie za krótka książka dla wszystkich niecierpliwych, małych i dużych, niezależnie od tego, czy znają się na zegarku, czy nie. 






1 sekunda, 5 minut, 3 godziny, 2 miesiące, 10 lat to długo, czy krótko? Okazuje się, że może być nawet zbyt długo i za krótko ;-) Dlaczego? Musicie sprawdzić to sami sięgając po jedną z najnowszych propozycji Wydawnictwa Dwie Siostry :-) "Czy to długo, czy krótko?" to urocza i zabawna książeczka, która uzmysławia naszym przedszkolakom czym jest czas. Jak możemy go odbierać i postrzegać... To rewelacyjna lektura dla wszystkich niecierpliwych, zarówno tych małych, jak i dużych. Dla mnie samej czytanie jej było świetną zabawą. Moja A. jest nią zachwycona. Jeszcze nie zna się na zegarku, ale nie było to żadną przeszkodą w czytaniu tej książeczki. Nawet mogę powiedzieć, że zawdzięczamy jej zainteresowanie się naszej córeczki czymś takim jak zegarek ;-) :-)  Moja A. wybrała sobie klasyczny budzik z Kubusiem Puchatkiem i już powoli zaczyna się uczyć odmierzać czas... No chyba, że w danym momencie się jej to nudzi i po prostu mnie pyta: "To długo, czy krótko?" ;-) :-) Jeśli szukacie książeczek, które bawią i uczą jednocześnie ta będzie rewelacyjnym wyborem :-) Polecam :-) 



moja ocena ksiażki 6/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 4,5/6




 "Czy to długo, czy krótko?"
tekst Izabela Zięba
ilustracje Urszula Palusińska
Wydawnictwo Dwie Siostry
Wydanie I
Warszawa 2019


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry :-) :-) 



Komentarze

  1. Niedługo przyjdzie czas na takie książeczki dla mojego chrześniaka. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapisz sobie tytuł, bo tą książeczkę naprawdę warto mieć w swojej domowej biblioteczce :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  2. Bardzo lubię książki tego wydawnictwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty