* zegar i kalendarz *


"Zabawna książka, pełna zagadek i ćwiczeń na temat zegarów, kalendarzy i terminarzy, dzięki której nauczysz się doskonale określać czas, a do tego wykonasz własny zegar!"




"Zegar i kalendarz. Zagadki i łamigłówki" to fantastyczne połączenie nauki i zabawy :-) Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam ksiażki, które łączą w sobie świetną zabawę i możliwość nauczenia się czegoś nowego. Jeśli do tego są pięknie wydane to uważam, że to zawsze dobra inwestycja. Tak jest w przypadku "Zegara i kalendarza..." To zabawna, bajecznie kolorowa, pełna zagadek i ciekawych ćwiczeń książka. Wasze dziecko dzięki niej dowie się czym jest zegar i kalendarz, nauczy się jak określać czas, będzie mogło rysować, przyklejać naklejki, a nawet wykonać własny zegar. Rewelacyjna zabawa gwarantowana. Ta książka jest dedykowana dzieciom od dziewiątego roku życia. Jest tak ciekawie wydana, że na pewno zachwyci każdego dzieciaka. Polecam :-) 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5





"Zegar i kalendarz. Zagadki i łamigłówki"
teks: Lara Bryan
Tłumaczenie: Barbara Górecka 
ilustracje: Luana Rinaldo
Wydawnictwo Zielona Sowa 
wiek 9+


Za możliwość zapoznania się z książką dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-)




Komentarze

mój instagram

Popularne posty