* skarpetka na tropie *


"Rozwikłaj z nami tajemnicę złotego guzika!"





Jeśli jesteście fanami serii o skarpetkach i "wiecie już dokąd prowadzi dziura pod pralką" ta książka jest zdecydowanie dla was pozycją obowiązkową :-) Jeśli natomiast nie słyszeliście jeszcze nic o "Niesamowitych przygodach dziesięciu skarpetek" i "Nowych przygodach skarpetek", ale jesteście ciekawi, co w sobie skrywają i do tego lubicie rozwiązywać różne łamigłówki i zagadki, ta książka również was zachwyci :-) Moja A. zagląda do niej codziennie :-) To naprawdę "wielka porcja zabawy i radości". Bardzo lubię takie interaktywne propozycje dla dzieci :-) Uczą one bowiem bawiąc i są rewelacyjnym pomysłem na wspólnie spędzane popołudnia :-) "Skarpetka na tropie [...]" to książka fantastycznie zilustrowana, pełna kalamburów, zgadywanek, labiryntów, kolorowanek oraz ćwiczeń rozwijających pamięć i spostrzegawczość. Wszystko zostało tak przygotowane aby pobudzić wyobraźnię każdego dziecka :-) Myślę, że ta interaktywna propozycja zauroczy każdego. Zachęcam was do rozwikłania tajemnicy zniknięcia tajemniczego guzika. Czy skarpetka okaże się dobrym detektywem? Sprawdźcie sami ;-) :-)  

 moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5







autor: Justyna Bednarek
tytuł:"Skarpetka na tropie, czyli kto ukradł złoty guzik?"
ilustracje i projekt okładki: Daniel de Latour
Wydawnictwo Poradnia K
wydanie I
2017
ISBN 978-83-63960-94-0


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Poradnia K :-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty