* puzzlowe przygody Misia Łasucha *


"W zielonym lesie, wśród szumiących drzew, mieszka Miś Łasuch, który bardzo lubi miód..."





Jeśli jeszcze nie znacie Misia Łasucha musicie natychmiast nadrobić zaległości ;-) :-)  Ten przesympatyczny zwierzak mieszka w zielonym lesie, ma przyjaciela królika i bardzo lubi miód :-) Ja i moja A. go uwielbiamy :-) Ta najnowsza propozycja Wydawnictwa Zielona Sowa jest rewelacyjnym pomysłem na kreatywne spędzanie czasu  z dzieckiem. Jest to gra, która polega na układaniu puzzli [rozmiar 1:1] i tworzeniu z nich coraz to innych bajek/opowieści. W zestawie mamy 12 puzzli [2 początkowe, 8 środkowych i 2 końcowe], które można dowolnie mieszać i układać. Jest to rewelacyjny sposób nauki poprzez zabawę. Nasze dzieci układając puzzlowe historyjki ćwiczą rączki, rozwijają swoją wyobraźnię, wzbogacają słownictwo oraz doskonalą umiejętność opowiadania. Polecam jako mama i logopeda :-)  


moja ocena gry 6/5
moja ocena ilustracji 6/5



tytuł gry: "Ułóż mi bajkę! Puzzlowe przygody Misia Łasucha"
pomysł i opracowanie redakcyjne: Anna Sobich - Kamińska 
ilustracje: Anna Gensler
gra dla dzieci  2+
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2018


Za możliwość zapoznani się z grą dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-) 

Komentarze

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się, że jeśli chodzi o same misie to każde dziecko jak najbardziej za nimi przepada. Ogólnie moim zdaniem misie szumisie są bardzo fajnym przytulakiem. Jak czytałam na stronie https://whisbear.com/pl/blog/byl-whisbear-dla-ksiezniczki-charlotte-jest-e-zzy-dla-ksiecia-louisa/ to również i rodzina królewska ma takiego misia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty