* zwierzenia Rudzika Fastfudzika*


" [...] Czy kogoś wzruszą moje perypetie z tuszą?"




"Zwierzenia Rudzika Fastfudzika" to zgrabnie napisana opowieść o chłopcu, który walczy z otyłością. Kuba, zwany przez kolegów Rudzikiem Fastfudzikiem, pewnego dnia podejmuje męską decyzję i postanawia się odchudzić. Jest to duże wyzwanie dla chłopca, który w przeciągu roku musi zrzucić dziesięć kilo. Czy uda mu się zrealizować swój ambitny plan? Jak się do tego przygotuje? Jacy specjaliści mu w tym pomogą? Koniecznie musicie przeczytać sami ;-) :-) Ja tylko napiszę, że wraz z odchudzaniem przyjdą kolejne zmiany. Kuba zacznie wprowadzać do swojego życia zdrowe nawyki i zacznie się ruszać. Stopniowo dostrzeże w sporcie fajny sposób na spędzanie czasu wolnego. Czy ktoś mu w tym pomoże? Jak zareaguje jego najbliższe otoczenie na te wszystkie zmiany? Czy będzie miał wsparcie w kolegach? Czy odniesie same sukcesy? To także musicie doczytać już sami ;-) Gorąco was do tego zachęcam. Jest to na pewno opowieść obowiązkowa dla każdego nastolatka. Wyrabia dobre nawyki w naszym dziecku i pomaga mu zwalczyć różne jedzeniowe pokusy. No i uczy, że sport to zdrowie :-) Przy tym wszystkim to naprawdę fajna historia. Napisana lekkim piórem i fajną oraz niewymuszoną polszczyzną. "Zwierzenia Rudziak Fastfudzika" Ireny Mikołajek to książka polecana przez Ewę Chodakowską. Myślę, że to również skusi was do zapoznania się z tą książką. Jedyne co mnie zaskoczyło tak trochę negatywnie to wstęp. Miałam wrażenie, że Ewa Chodakowska bardziej opowiada w nim o sobie niż promuje książkę... Jednak to taki mały drobiazg, który nie zmienia mojej oceny całej książki. Zatem nic tylko czytać, czytać, czytać ;-) :-) Polecam :-)  


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5


autor: Irena Mikołajek
tytuł: "Zwierzenia Rudzika Fastfudzika"
Wydawnictwo Edipresse Książki
2017
ISBN 978-83-7945-825-7


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty