* liczenie *


"Rozłóż, baw się i oglądaj"





Nauka liczenia może być przyjemna :-) Wystarczy, że sięgniemy po rozkładaną książeczkę kontrastową :-) Wtedy taka nauka będzie wspaniałą zabawą :-) Rewelacyjne ilustracje na pewno pomogą w optymalnym rozwoju naszego dziecka. Oglądając i rozkładając z naszym maluchem książeczkę "Liczenie" możemy opowiedzieć mu o otaczającym go świecie i w prosty sposób nauczyć go liczenia do 10 :-) Polecam :-) Moja A. ją uwielbia mimo, że do 10 liczy już od jakiegoś czasu ;-) :-) Szkoda, że wcześniej nie miałyśmy takiej rewelacyjnej pomocy. 


"Liczenie"
rozkładana książeczka kontrastowa
Grupa Wydawnicza foksal
Wydawnictwo Wilga
ISBN 978-83-280-3869-1


moja ocena książeczki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-) 






Komentarze

mój instagram

Popularne posty