* książeczki kontrastowe *


 "Książeczki kontrastowe przyczyniają się do optymalnego rozwoju twojego dziecka!"





Nasze maluchy na początku swojego życia widzą świat dwuwymiarowo i nieostro, dlatego książeczki oparte na czarno-białym kontraście są świetnym pomysłem na pierwsze wspólne "czytanie". Warto po nie sięgnąć, aby razem z naszym maleństwem oglądać je i w ten sposób przybliżać mu świat, w którym funkcjonuje. To świetny pomysł na kreatywne spędzanie czasu a dodatkowo jest to dla niemowlaka rewelacyjny trening umiejętności skupienia uwagi. Obrazki w książeczce kontrastowej najlepiej pokazywać z odległości około 30 cm i przesuwać od lewej do prawej strony. "Zwierzęta wokół nas" i "Jakie to ciekawe" to przykładowe książeczki kontrastowe. Zawierają one proste oraz bardzo czytelne rysunki i dedykowane są maluszkom, które ukończyły 3 miesiąc życia. Białe kształty na czarnym tle lub czarne kształty na białym tle w formie książeczki to ciekawa alternatywa dla innych zabawek. Warto ją wypróbować :-) Polecam zarówno jako rodzic, jak i logopeda :-)


moja ocena książeczek 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


tytuł: "Zwierzęta wokół nas"
seria: Książeczki kontrastowe 
projekt graficzny, ilustracje: Quzo Design
nadzór merytoryczny: Zofia Małachowska
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga

tytuł: "Jakie to ciekawe"
seria: Książeczki kontrastowe 
projekt graficzny, ilustracje: Quzo Design
nadzór merytoryczny: Zofia Małachowska
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty