* jutro będziemy szczęśliwi *


"Życie pisze własne scenariusze"




Bardzo zaintrygował mnie tytuł tej powieści. "Jutro będziemy szczęśliwi" to przecież swoista deklaracja wiary w siłę miłości, pogody ducha i marzeń. Wszyscy chcemy być kochani i mieć przy sobie osobę, która w pełni nas rozumie. Wszyscy pragniemy spełnienia naszych nawet najskrytszych marzeń. To właśnie w tym upatrujemy pełnię szczęścia. Z dużym entuzjazmem zabrałam się zatem do lektury. Jestem jednak odrobinę rozczarowana tą książką. Zapowiadała się naprawdę ciekawie. Myślałam, że to będzie bardzo klimatyczna historia. Miłość, przyjaźń, niebanalne perypetie, ciepło bijące od kominka, śnieg za oknem, zapach cynamonu, goździków i świeżo upieczonego ciasta. Od pierwszych zdań biło jakieś takie niepowtarzalne ciepło i magia. Niestety to pierwsze wrażenie ulotniło się bardzo szybo. "Jutro będziemy szczęśliwi" to romans, który raczej nie porusza czytelnika i nie zostaje na długo w jego pamięci. To trochę taka historia jakich wiele, momentami zbyt przesłodzona i przekombinowana. Za szybko wszystko się wyjaśnia, a koniec całej historii, jak dla mnie, jest za bardzo cukierkowy i bajkowy. Jeśli jednak nie przeszkadza wam przesadna słodycz jest to historia właśnie dla was. Zuzanna Majewska i Adam Janicki to główni bohaterowie tej powieści. Para ludzi stworzonych dla siebie. Ich miłość była wielka, prawdziwa, szczera i trwała zbyt krótko ... Pewnego dnia Adam znika bez wyjaśnienia. Dla Zuzy jest to niewyobrażalny cios. Ukochany mężczyzna zostawił po sobie ból, samotność, żal i pustkę. Od tego momentu minęły już trzy lata. I nagle Adam pojawia się znowu w życiu Zuzy. Czy uda się im stworzyć na nowo udany związek? Co stało się powodem zniknięcia Adama? Czy Zuza będzie umiała po raz kolejny mu zaufać? Na te wszystkie pytania znajdziecie odpowiedź w książce. Anna Dąbrowska stworzyła powieść emocjonalną. Opowiada ona nie tylko o miłości, ale również o sile marzeń. Autorka pokazuje nam, że wszystkie marzenia nawet te najbardziej szalone i nierealne jednak doczekają się spełnienia, dlatego warto je mieć. I to jest duży plus tej powieści. 



 moja ocena książki 3/5
moja ocena okładki 4/5


autor: Anna Dąbrowska
tytuł: 'Jutro będziemy szczęśliwi"
Wydawnictwo Zysk i S-ka
Wydanie I
2017
ISBN 978-83-8116-121-3


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty