* Misia i jej mali pacjenci. Niespodziewani goście *


"Poznaj Misię, sympatyczną siedmiolatkę, która prowadzi klinikę weterynaryjną. [...]"





Znacie już Misię? Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zaznajomić się z tą uroczą siedmiolatką musicie nadrobić zaległości. Ja i moja córeczka poznałyśmy Misię kilka dni temu i od pierwszych przeczytanych zdań stała się ona naszą ulubienicą :-) Misia to wesoła i pogodna dziewczynka, która lubi pomagać innym. Mieszka wraz z rodzicami i swoim ulubionym pieskiem Popikiem w małym miasteczku. Ma rude włosy, uśmiechnięte oczy i mnóstwo piegów :-) Uwielbia truskawki i kakao z piankami :-) Lubi malować farbami, zbierać owoce i kolorowe liście oraz czytać książki. Jej ulubionym bohaterem jest dr Dolittle, który potrafi rozmawiać ze swoimi pacjentami. Tak jak on Misia pomaga potrzebującym zwierzętom i leczy je w swojej Lipowej Klinice, która mieści się w domku na drzewie. Misia nie jest typową siedmiolatką. Ma swoją tajemnicę, którą zna tylko jej dziadzio, który jest weterynarzem, pies Popik i inne zwierzęta, którym Misia pomogła. Zawsze wie, co im dolega, ponieważ potrafi z nimi rozmawiać, ale ciii to sekret :-) Komu tym razem pomoże? Jeśli jesteście tego ciekawi musicie sięgnąć po zbiór opowiadań z jej przygodami. "Misia i jej mali pacjenci. Niespodziewani goście" to książka, która powinna stać na półce u każdego dziecka. Urocza, pogodna, kolorowa. Ozdobiona rewelacyjnymi, barwnymi i pastelowymi ilustracjami. Ucząca dzieci współczucia, empatii i troski o innych. Dla nas to co wieczór lektura obowiązkowa ;-) Serdecznie polecam :-) 



moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


autor: Aniela Cholewińska - Szkolik
tytuł: "Misia i jej mali pacjenci. Niespodziewani goście"
ilustracje: Agnieszka Filipowska 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydani I
Warszawa 2017
ISBN 978-83-8073-363-3




Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty