* moja mama *


Anthony Browne "Moja mama"
tłumaczenie: Maciej Byliniak
książka wydana w 2016 roku
Wydawnictwo Dwie Siostry
ISBN 978-83-64347-63-4

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5


"Moja mama potrafi śpiewać jak anioł i ryczeć jak lew.
Jest piękna jak motyl i wygodna jak fotel.
Delikatna jak kotek i wytrzymała jak nosorożec... "



 ...fajna ta nowa książka Wydawnictwa Dwie Siostry ;-) :-) ... podobnie jak zresztą "Mój tata" "Moja mam" podbiła nasze serce... ...pomysł jest podobny tylko, że tym razem bohaterem książeczki jest mama... ...mama widziana oczami dziecka... ....mama, która jest czuła, delikatna, odważna, mądra, zaradna... taka super mama... ;-) ;-) ... ...moja A. przegląda ją po kilkanaście razy dziennie... ...i też kończy ją pięknym stwierdzeniem: "niunia kocha mamusię, mamusia kocha niunię :-)"...  ...kiedy widzę reakcje mojej córci to czuję się taką super mamą i jest to niezwykle wzruszające :-)... ..."Moja mam" to świetny pomysł na prezent... ...każdy maluch powinien mieć taką książeczkę w swojej biblioteczce... ...jest to bowiem propozycja, która bawi i wzrusza... ...w bardzo dowcipny i niezwykle pomysłowy sposób pokazuje dzieciom czym jest miłość... ... rewelacja... ...zdecydowanie polecam...





 Dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry za możliwość przeczytania tej książeczki :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty