* przedsmak imprezy urodzinowej *



...w kwietniu moja A. kończy 2 latka... jak ten czas szybko biegnie... ...moja mała córeczka jest już z nami 24 miesiące... ...czasami zastanawiam się jak mogłam funkcjonować, kiedy jej nie było... ...wystarczy, że wyjdzie na moment ze swoim tatą, albo ze swoją ciocią na spacer a ja już słyszę pustkę w domu... ...niby super, bo niby mam czas tylko dla siebie... ...ale kiedy jej nie ma blisko nie wiem, co z tym czasem zrobić... o wiele lepiej wychodzi mi na przykład czytanie, kiedy ona jej obok mnie i układa swoje puzzle, albo łowi rybki ;-) ... 
...dzisiaj upiekłam dla niej jej ulubione mufinki... a wczoraj z okazji urodzin mojej A. dostałyśmy od jej taty bukiet tulipanów... :-) :-) ...
...to taki przedsmak wielkiej urodzinowej imprezy, która nas czeka... 






Komentarze

mój instagram

Popularne posty