*nic zwyczajnego*




... "Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej" to wręcz lektura obowiązkowa dla tych wszystkich, którzy kochają poezję,  uwielbiają biografie i interesują się literaturą polską... Michał Rusinek stworzył przepiękny, wyrazisty, ciepły i niezwykle prawdziwy obraz Wisławy Szymborskiej... Myślę, że przybliżył ją nam wszystkim... Książka napisana jest świetnym językiem... ...ma dobrą "akcję"... ...poszczególne epizody i wspomnienia są rewelacyjnie dobrane... czytelnik się nie nudzi, wręcz przeciwnie che jeszcze i jeszcze.... przy tej książce można odpocząć... parę razy zaśmiać się w głos...  prawie cały czas uśmiechać się do swoich myśli... wzruszyć się kilkakrotnie... no i zdecydowanie wzbogacić swoją wiedzę... ...jestem tą książką zauroczona i zafascynowana... bardzo się cieszę, że po nią sięgnęłam... miałam ją cały czas przy sobie i czytałam w każdej wolnej chwili... ...bardzo żałuję, że musiałam już ją oddać do biblioteki... ...zdecydowanie muszę ją w najbliższym czasie zakupić do swojej domowej kolekcji książek ;-) :-) ...



Michał Rusinek "Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej"
Wydawnictwo Znak 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty