* być w ciąży i (nie)* zwariować *


"To niezbędnik każdej przyszłej mamy, której nie brak poczucia humoru. Ironiczna i zadziorna, ale pełna ciepła książka, w której znajdziesz: kolorowanki, quizy, labirynty, uzupełnianki, dzienniki i histeryczną zadumę nad prawdziwym obliczem ciąży. 



Dla wszystkich kobiet w ciąży, które na co dzień borykają się z licznymi dolegliwościami, wątpliwościami, pytaniami, sugestiami oraz poradami innych osób, para ekspertek stworzyła niezwykłą książkę, która pozwala przetrwać wszystkie trudne momenty bycia w ciąży ;-) Nie jest to typowy poradnik, to raczej antyporadnik, który momentami bawi do łez. Uwaga jest on zdecydowanie przeznaczony dla osób, które mają poczucie humoru i duży dystans do siebie oraz innych ;-) Napisany z ikrą, pełen humoru i ironii zestaw zadań na pewno rozbawi oraz doda otuchy każdej przyszłej mamie. Nie jest to tylko antystresowa książka pełna kolorowanek, zakreślanek i labiryntów, to również nietypowy poradnik każdej kobiety w ciąży. Pozwala na szczerość i autentyczność. Daje możliwość odreagowania i pomaga pogodnie przetrwać każdy ciężki dzień. To trochę taki nietypowy pamiętnik, który utrwali wszystkie nasze emocje, ale również w zabawny sposób pozwoli nam złapać dystans do wielu spraw. Uzmysłowi również, że nie jesteśmy pierwsze ani ostatnie i właściwie każda kobieta w ciąży boryka się z podobnymi wątpliwościami. Myślę, że ten antyporadnik rozbawi i doda otuchy niejednej przyszłej mamie. Szkoda, że kiedy ja byłam w ciąży nie było tego typu publikacji. To "idealny prezent na bociankowe!" Polecam :-)


   moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena rysunków 3/5





tytuł: "Być w ciąży i (nie)* zwariować *antyporadnik dla przyszłych rodziców"
autor: Jordan Reid, Erin Williams
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Buchmann
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Buchmann :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty