* mój wieloryb *


"Mój wieloryb to pieknie zilustrowana opwoieść o dziecięcej potrzebie przyjaźni. Wzruszy każdego czytelnika - bez względu na wiek."




"Mój wieloryb" to niezwykle wzruszająca i pouczająca opowieść. Ukazuje jak bardzo nasze dzieci są empatyczne, wrażliwe i delikatne. Przypomina nam również jak ważnym  elementem ich życia jest przyjaźń, bliskość i poczucie akcepatcji. Dzieci po prostu nie lubią samotności i bardzo potrzebują naszej miłości oraz uwagi. Głównym bohaterem tej hisotorii jest Noi, który mieszka z tatą i sześcioma kotami nad morzem. Jego tato jest bardzo zapracowanym człowiekiem...tak bardzo, że dopiero niezywkły przyjaciel jego syna mu to uzmysławia. Pewnego dnia, po wielkiej burzy, Noi znajduje na plaży małego wieloryba. Postanawia mu pomóc i zabiera go do domu. Nareszcie ma z kim spędzać czas. Jednak wanna nie jest chyba dobrym miejscem dla jego nowego przyjaciela? Na szczeście z pomocą przychodzi jego tato, który bardzo szybka domyśla się, że Noi jest samotny i bardzo potrzebuje jego czułości i obecności. Natychmiast wyciąga z tego wydarzenia właściwe wnisoki. To naprawdę bardzo urocza opowieść. Myślę, że przy lekturze tej książki wzruszy się każdy czytelnik, zarówno ten mały, jak i ten duży. My bardzo ją polubiłyśmy. Polecam! 


moja ocena książki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
moja ocena  okładki 5/5





autor: Benji Davies
tytuł: "Mój wieloryb"
tłumaczenie: Małgorzata Pietrzyk
ilustracje: Benji Davies
Wydawnictwo Znak Emoikon
Kraków 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak Emotikon :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty