* kucharz *


"Kucharz to smakowity kąsek wśród gier  planszowych dla przedszkolaka! Kto wie, może rośnie Wam w domu przyszły szef kuchni? Poznajcie idealne połączenie zabawy i nauki. Polecam!"
                                                           Grzegorz Łapanowski, kucharz 




Nie wiem jak wy, ale my uwielbiamy spędzać czas grając w gry planszowe :-) Ostatnio bardzo polubiliśmy grę "Kucharz" :-) To takie 2 w 1 ;-) Połączenie dwóch rzeczy, które moja A. uwielbia :-) Wspólne gotowanie i wspólne granie w gry planszowe :-) "Kucharz" jest również rewelacyjnym połączeniem zabawy i nauki. Myślę, że spodoba się każdemu przedszkolakowi. Dedykowany jest dla dzieci już od 4 lat. Ma wspaniałą grafikę i kilka wariantów gry, co jest dodatkową jego zaletą:-) Można np. urządzić kuchenny wyścig i postarać się w jaki najkrótszym czasie zdobyć składniki potrzebne do przygotowania dania, które się wcześniej wylosowało. Można również stworzyć tajemniczy przepis i ugotować nową potrawę zanim uda się to innym graczom. Można wreszcie po prostu poćwiczyć pamięć, zapamiętując, gdzie leżą potrzebne nam produkty spożywcze. W jednym pudełku zatem mamy aż trzy rożne możliwości :-) Zawsze jednak można stworzyć jeszcze jakiś własny wariant gry ;-) My tak zrobiliśmy :-)  "Kucharz" to wspaniała zabawa i rozrywka dla całej rodziny :-) Nam przyniosła wiele radości :-) Moja A. właściwie codziennie pyta nas czy zagramy w "Kucharza" i to jest dla mnie najlepsza rekomendacja tej gry ;-) :-) Polecam :-)


moja ocena gry 5/5
moja ocena ilustracji 5/5






autor gier: Katarzyna Szumska
tytuł: "Kucharz"
ilustracje: Małgorzata Detner
Wydawnictwo Zielona Sowea
Wydanie I
Warszawa 2018
wiek 4+


Za możliwość przetestowania gry dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-)


Komentarze

mój instagram

Popularne posty