* bursztynowy anioł * PRZEDPREMIEROWO




... od lat jestem zakochana w aniołach ... dostaje je od najbliższych lub przywożę je z różnych podróży ... lubię się nimi otaczać ... mam wrażenie, że się mną opiekują ... równie mocno kocham książki ... dlatego nie mogłam nie przeczytać debiutanckiej powieści Anny Tabak Bursztynowy anioł ... ten tytuł mnie zachwycił ... zresztą nie tylko tytuł ... już od kilku przeczytanych zdań wiedziałam, że bardzo polubię główną bohaterkę ... następne strony tylko mnie w tym odczuciu utwierdziły ... Asia zdecydowanie skradła moje serce ...  no a kiedy pojawił się bohater, który tak jak ja zbiera anioły wpadłam po uszy ;-) :-) ... Bursztynowy anioł to powieść obyczajowa, która na pewno poruszy każdego czytelnika ... napisanie mądrej, emocjonalnej i zabawnej historii wcale nie jest takim łatwym zadaniem ... Annie Tabak to się udało ... jej powieść jest lekka, ale mimo wszystko porusza tematy ważne ... niby jest komedią romantyczną, ale nie ma w niej przesłodzonych relacji ... jest miłość ... w różnych jej aspektach ... pojawia się miłość przyjacielska, braterska, rodzicielska, pierwsze zakochanie, miłość namiętna, która spala i wreszcie miłość dojrzała ... wszystko to podane w lekkiej prostej formie, która bawi i wzrusza ... gorąco polecam :-) ...


PREMIERA 27 lutego 2017r.

Anna Tabak "Bursztynowy anioł"
Wydawnictwo Zysk i S-ka 
Wydanie I
Poznań 2017 
ISBN 978-83-65676-64-1

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5 
... okładka zapowiada się cudnie ... gdyby nie fakt, iż czytałam powieść w wersji elektronicznej [pdf]  jej zdjęcia na pewno byłby z jakimś moim aniołem ...  


Dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka za możliwość przeczytania książki :-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty