* książki przeczytane w 2020 r. *
Mam nadzieję, że ten rok przyniesie mi kolejne cudowne książkowe dorycia, pełne wzruszeń i inspirujących historii. Zatem kolejny czytelniczy rok uważam za otwarty ;-) :-)
styczeń
1. Gabriela Gargaś "Szczęście przy kominku"
2. Joanna Szarańska "Cztery płatki śniegu"
3. Joanna Szarańska "Anioł na śniegu"
4. Joanna Szarańska "Choinka cała w śniegu"
5. Hanna Bakuła "Selfie/ Autoportret"
6. Meik Wiking "Sztuka tworzenia wspomnień"
7. Michalina Grzesiak "Krysia. Mała książka wielkich spraw"
8. Bonie Kistler "Nasz dom płonie"
9. Agnieszka Cegielska "Naturalnie w kuchni. 60 przepisów na zdrowie"
10. Eva Eland "Kiedy nadchodzi smutek"
11. Rob Hart "Magazyn"
12. Agata Przybyłek "Masz wiadomość"
13. Gabriella Contestabile "Włoszki. Czego mogą nas nauczyć?"
14. Mikołaj Marcela "Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens"
luty
15. Paweł Mildner "Lody we wszystkich smakach"
16. Aniela Cholewińska - Szkolik "Misia i jej mali pacjenci. Leśne przytulisko"
17. Colleen Hoover "Maybe Now. Maybe Not"
18. Felicita Sala "Przy ulicy Ogrodowej 10"
19. Monika Janiszewska, Małgorzata Bajko
"(Nie)grzeczni? Rodzinne nieporozumienia widziane oczami dzieci w wieku 6 - 12 lat"
20. Wojciech Kulawski "Poza granicą szaleństwa"
21. Sunim Haemin "Zwolnij wreszcie"
22. Joanna Godecka "Przestań się zamartwiać"
23. Marianne Pfeffer Gjengedal, Klaudia Iga Pérès "Nienasycone"
marzec:
24. Michelle Harrison "Szczypta magii"
25. Joanna Szarańska "Poranki na Miodowej 1"
26. Vigdis Hjorth "Song nauczycielki"
27. Wisława Szymbroska "Wiersze wybrane"
28. Antonio González Iturbe "Bibliotekarka z Auschwitz"
29. Helen Hoang "Test na miłość"
30. Anna Herbich "Dziewczyny ocalałe. Kobiety, które przetrwały Holocaust. Prawdziwe historie."
31. Paola Calvetti "Elżbieta II portret królowej"
32. Jojo Moyes "Światło w środku nocy"
33. Tim Marshall "Więźniowie geografii. 12 map, które pomogą ci zrozumieć świat"
34. Klaudia Bianek "Życie po tobie"
35. Natalia Sońska "Cała przyjemność po mojej stronie"
36. Natalia Sońska "Co jeszcze mogę dla ciebie zrobić? "
37. Natalia Sońska "Zacznijmy jeszcze raz"
kwiecień:
38. Natalia Sońska "Zawsze możesz na mnie liczyć"
39. Gabriela Gargaś "Dzień kobiet"
40. Susanna Isern "Wielka księga super mocy"
41. Katarzyna Olubińska "Kobieta w wielkim mieście"
42. Smriti Halls, Steve Small "Jestem przy tobie"
43. Annabel Woolmer "Małe rączki w kuchni"
44. Kiran Millwood Hargrave "Wyspa na końcu świata"
45. Adrián Macho "Gerda. Opowieść o morzu i odwadze"
46. Alicja Krzanik, Anna Salamon "Literkowa książka" [recenzja na Bookstagramie]
47. Gabriela Gargaś "Dzień kobiet"
maj:
48. Aleksandra Rybka "Pokaż mi swoją bibliotekę" [recenzja na Bookstagramie]
49. Sally Nicholls, Bethan Woollvin "Guzikowa książka" [recenzja na Bookstagramie]
50. Katja Gehrmann "Niedźwiedź w wielkim mieście"
51. Sharon Cameron "Światło ukryte w mroku"
52. Diane Stterfield "Była sobie rzeka"
53. Dorota Wellman "Życie towarzyskie" [recenzja na Bookstagramie]
54. Emilia Dziubek "Niezwykłe przyjaźnie w świecie roślin i zwierząt [recenzja na Bookstagramie]
55. Dorota Suwalska "Cień w błękicie"
56. Karolina Wilczyńska "W kolorze wrzosu"
57. "Dziennik 29. Przebudzenie"
czerwiec:
58. Wiola Wołoszyn "Jano i Wito na wsi"
59. Anna Kasiuk "Ciebie szukam"
60. Kitty Crowther "Nocne opowieści"
61. Marcin Przewoźniak, Kamil Pruszyński "Grunt to pomysł! Wynalazki, które zmieniły świat"
62. Małgorzata Rozenek - Majdan "Świadoma mama"
63. Agata Przybyłek "Recepta na szczęście"
64. Anna Kasiuk "Obok ciebie"
65. Deborah Feldman "Unorthodox"
66. Anna Kasiuk "W twoim cieniu"
67. Aniela Cholewińska - Szkolik "Misia i jej mali pacjenci. Urodzinowa niespodzianka"
68. Joanna Szarańska "Wyszczekana miłość"
69. Wojciech Przylipiak "Czas wolny w PRL"
70. Janusz Leon Wiśniewski "Nazwijmy to miłość"
71. Federico Moccia "Tysiąc nocy bez ciebie"
72. Agnieszka Lis "Pocztówki"
lipiec:
73. Agnieszka Lis "Widoki"
74. Jerzy Bralczyk "Zwierzyniec"
75. Klaudia Bianek "Przy naszej piosence"
76. Wiola Wołoszyn "Jano i Wito na wakacjach"
2. Joanna Szarańska "Cztery płatki śniegu"
3. Joanna Szarańska "Anioł na śniegu"
4. Joanna Szarańska "Choinka cała w śniegu"
5. Hanna Bakuła "Selfie/ Autoportret"
6. Meik Wiking "Sztuka tworzenia wspomnień"
7. Michalina Grzesiak "Krysia. Mała książka wielkich spraw"
8. Bonie Kistler "Nasz dom płonie"
9. Agnieszka Cegielska "Naturalnie w kuchni. 60 przepisów na zdrowie"
10. Eva Eland "Kiedy nadchodzi smutek"
11. Rob Hart "Magazyn"
12. Agata Przybyłek "Masz wiadomość"
13. Gabriella Contestabile "Włoszki. Czego mogą nas nauczyć?"
14. Mikołaj Marcela "Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens"
luty
15. Paweł Mildner "Lody we wszystkich smakach"
16. Aniela Cholewińska - Szkolik "Misia i jej mali pacjenci. Leśne przytulisko"
17. Colleen Hoover "Maybe Now. Maybe Not"
18. Felicita Sala "Przy ulicy Ogrodowej 10"
19. Monika Janiszewska, Małgorzata Bajko
"(Nie)grzeczni? Rodzinne nieporozumienia widziane oczami dzieci w wieku 6 - 12 lat"
20. Wojciech Kulawski "Poza granicą szaleństwa"
21. Sunim Haemin "Zwolnij wreszcie"
22. Joanna Godecka "Przestań się zamartwiać"
23. Marianne Pfeffer Gjengedal, Klaudia Iga Pérès "Nienasycone"
marzec:
24. Michelle Harrison "Szczypta magii"
25. Joanna Szarańska "Poranki na Miodowej 1"
26. Vigdis Hjorth "Song nauczycielki"
27. Wisława Szymbroska "Wiersze wybrane"
28. Antonio González Iturbe "Bibliotekarka z Auschwitz"
29. Helen Hoang "Test na miłość"
30. Anna Herbich "Dziewczyny ocalałe. Kobiety, które przetrwały Holocaust. Prawdziwe historie."
31. Paola Calvetti "Elżbieta II portret królowej"
32. Jojo Moyes "Światło w środku nocy"
33. Tim Marshall "Więźniowie geografii. 12 map, które pomogą ci zrozumieć świat"
34. Klaudia Bianek "Życie po tobie"
35. Natalia Sońska "Cała przyjemność po mojej stronie"
36. Natalia Sońska "Co jeszcze mogę dla ciebie zrobić? "
37. Natalia Sońska "Zacznijmy jeszcze raz"
kwiecień:
38. Natalia Sońska "Zawsze możesz na mnie liczyć"
39. Gabriela Gargaś "Dzień kobiet"
40. Susanna Isern "Wielka księga super mocy"
41. Katarzyna Olubińska "Kobieta w wielkim mieście"
42. Smriti Halls, Steve Small "Jestem przy tobie"
43. Annabel Woolmer "Małe rączki w kuchni"
44. Kiran Millwood Hargrave "Wyspa na końcu świata"
45. Adrián Macho "Gerda. Opowieść o morzu i odwadze"
46. Alicja Krzanik, Anna Salamon "Literkowa książka" [recenzja na Bookstagramie]
47. Gabriela Gargaś "Dzień kobiet"
maj:
48. Aleksandra Rybka "Pokaż mi swoją bibliotekę" [recenzja na Bookstagramie]
49. Sally Nicholls, Bethan Woollvin "Guzikowa książka" [recenzja na Bookstagramie]
50. Katja Gehrmann "Niedźwiedź w wielkim mieście"
51. Sharon Cameron "Światło ukryte w mroku"
52. Diane Stterfield "Była sobie rzeka"
53. Dorota Wellman "Życie towarzyskie" [recenzja na Bookstagramie]
54. Emilia Dziubek "Niezwykłe przyjaźnie w świecie roślin i zwierząt [recenzja na Bookstagramie]
55. Dorota Suwalska "Cień w błękicie"
56. Karolina Wilczyńska "W kolorze wrzosu"
57. "Dziennik 29. Przebudzenie"
czerwiec:
58. Wiola Wołoszyn "Jano i Wito na wsi"
59. Anna Kasiuk "Ciebie szukam"
60. Kitty Crowther "Nocne opowieści"
61. Marcin Przewoźniak, Kamil Pruszyński "Grunt to pomysł! Wynalazki, które zmieniły świat"
62. Małgorzata Rozenek - Majdan "Świadoma mama"
63. Agata Przybyłek "Recepta na szczęście"
64. Anna Kasiuk "Obok ciebie"
65. Deborah Feldman "Unorthodox"
66. Anna Kasiuk "W twoim cieniu"
67. Aniela Cholewińska - Szkolik "Misia i jej mali pacjenci. Urodzinowa niespodzianka"
68. Joanna Szarańska "Wyszczekana miłość"
69. Wojciech Przylipiak "Czas wolny w PRL"
70. Janusz Leon Wiśniewski "Nazwijmy to miłość"
71. Federico Moccia "Tysiąc nocy bez ciebie"
72. Agnieszka Lis "Pocztówki"
lipiec:
73. Agnieszka Lis "Widoki"
74. Jerzy Bralczyk "Zwierzyniec"
75. Klaudia Bianek "Przy naszej piosence"
76. Wiola Wołoszyn "Jano i Wito na wakacjach"
78. Abbie Greaves "Ciche dni"
79. Abby Jimenez "To tylko przyjaciel"
80. Sylwia Trojanowska "Powiedz mi jak będzie"
sierpień:
81. Paola Peretti "Między mną a czereśnią"
82. Olivia Bierne "Lista, która zmieniła moje życie"
83. Natalia Sońska "Wszystkie nasze dni"
84. Alice Vincent "Mowa roślin"
85. Marta Kisiel "Małe Licho i wakacje z diabłem"
86. Jojo Moyes "W samym sercu morza"
87. Kamil Janicki "Seryjni mordercy II RP"
88. Marta Radomska "W tę samą stronę"
wrzesień:
89. Anna Włodarkiewicz "Tola na biwaku"
90. Kateryna Mikhalitsyna "Co rośnie w sadzie"
91. Kerry Fisher "Matka (prawie) idealna"
92. Kateryna Mikhalitsyna "Co rośnie w parku"
93. Joanna Szarańska "Popołudnia na Miodowej 2"
94. Eoin McLaughlin "Kiedy nie możemy się przytulić"
95. Katarzyna Droga "Doktor Ikra. Wojna, miłość i medycyna"
96. Kristin Hannah "Prawdziwe kolory"
październik
97. Malwina Ferenz "Szpital na peryferiach"
98. Marta Radomska "Gdy jesteś obok"
99. Kot Nieteraz "Typowy Kot. Czyli jak wytrzymać z ludźmi"
100. Dorota Sumińska "Dość"
101. Michelle Harrison "Odrobina czarów"
102. Agata Przybyłek "Gotowi na wszystko"
listopad:
103. Richard Osman „Morderców tropimy w czwartki"
104. Katarzyna Nosowska "Powrót z Bambuko"
106. Haruki Murakami "Pierwsza osoba liczby pojedynczej"
107. Tina Oziewicz "Co robią uczucia?"
108. Anna Sójka "Czytanki sy-la-bo-we z obrazkami"
109. Krystian Hanke "Tatowanie. Jak zostałem lekko odklejonym ojcem"
110. Erin Carlson "Queen Meryl"
111. Hanna Krall "Synapsy Marii H."
112. Anna Sakowicz "Czas grzechu. Jaśminowa saga"
113. Ula Chincz "Podaj dalej"
grudzień:
114. Anna Szczęsna "Sztuka dawania prezentów"
115. Hanna Krall "Biała Maria"
116. Angelika Kuźniak "Soroczka"
117. Aj Pearce "Droga Pani Bird"
118. Patricia Toht "Czas na choinkę"
119. "Wigilijne opowieści" praca zbiorowa
120. Jessie Burton "Wyznanie"
121. Maria Isabel Sánchez Vegara "Coco Chanel", "Maria Skłodkowska -Curie"
122. Carla Naumburg "Jak nie krzyczeć na swoje dziecko"
123. Jerzy Antczak "Jak ja ich kochałem"
124. Marta Motyl "Sztuka podglądania"
125. Marian Rojas Estape „Jak przyciągać dobre rzeczy”
126. Monika Śliwińska „Panny z "Wesela" Siostry Mikołajczykówny i ich świat ”
127. Agnieszka Maciąg "Twoja wewnętrzna moc"
128. Nancy Springer "Enola Holmes"
129. Wiola Wołoszyn "Jano i Wito uczą mówić. Różowy rower"
130. Joanna Jurgała - Jureczka "Kossakowie. Tango"
131. Dominik Spenst "Moc sześciu minut. Codziennik motywacyjny"
132. Etgar Keret "Usterka na skraju galaktyki"
133. Justyna Bednarek "Basik Grysik i wrony"
134. Sylwia Frołow "Antonówki. Kobiety i Czechow"
135. Monika Odrobińska "Dzieci wygnane. Tułacze losy małych Polaków w czasie II wojny światowej."
136. Lew Tołstoj "Wojna i pokój"
137. Jojo Moyes "Dwa dni w Paryżu"
138. Jörg Mühle „Dwa dla mnie, jeden dla ciebie"
139. Władysław Kozłowski "Imieninowa przygoda"
140. L. M. Alcott "Małe kobietki"
141. Malcolm XD "Edukacja"
Komentarze
Prześlij komentarz