* Magda M. ciąg dalszy nastąpił *


"Po dziesięciu  latach od emisji popularnego serialu TVN Magda M. wraca dojrzalsza i pewniejsza siebie. Historia przedstawiona w powieści to nowe otwarcie w życiu bohaterki i jej przyjaciół." 



"Magda M." to jeden z pierwszych moich ulubionych seriali :-) Nic więc dziwnego, że jak tylko zobaczyłam książkę Radosława Figury, przedstawiającą dalsze losy Magdy Miłowicz, od razu chciałam ją przeczytać :-) To był miły powrót do przeszłości, do ulubionych bohaterów i miejsc :-) Bardzo byłam ciekawa, co słychać u Magdy, Piotra, Karoliny, Agaty i Sebastiana po tej kilkuletniej przerwie. Ich dalsze losy momentami bardzo nas zaskakują. Najwięcej zmieni się w życiu tytułowej bohaterki ... W tym wypadku Radosław Figura wykazał się nie lada odwagą ;-) Magda M. będzie bowiem musiała zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i zacząć żyć bez Piotra ... Tak bez Piotra! ... Zapytacie czy to w ogóle możliwe? Owszem tak ... Jednak jaką drogę pokona Magda M. aby na nowo odnaleźć szczęście musicie przeczytać już sami. Dla mnie "Magda M. ciąg dalszy nastąpił" to pełen sentymentu powrót do przeszłości. Podczas lektury tej powieści miałam wrażenie, że oglądam kolejny odcinek serialu. W pamięci przywoływałam postać Joanny Brodzik, Pawła Małaszyńskiego, Darii Widawskiej, Katarzyny Herman czy Bartłomieja Świderskiego :-) Autor dalszych losów Magdy M. zadbał o wszystkie szczegóły. To była ta sama grupa przyjaciół i ta sama Warszawa. Zarówno główni bohaterowie, jak i główne miejsce akcji byli zmienieni tylko upływem czasu. To, co najpiękniejsze i charakterystyczne dla każdego z osobna  pozostało w nich nadal :-) To ta sama grupa oddanych przyjaciół. Dzięki temu miałam wrażenie, że tak długiej przerwy zupełnie nie było. Tylko momentami fabuła książki mi o tym drastycznie przypominała. Brakowało mi Piotra i to bardzo. Jednak na szczęście pojawili się nowi bohaterowie, którzy trochę rekompensowali ten fakt. Pozostali bohaterowie z całej grupy przyjaciół odrobinę się zmielili, minęło jednak dziesięć lat. Każdy z nich jest teraz na innym etapie życia i po drodze zdobył inne doświadczenie zarówno prywatne, jak i zawodowe, jednak nadal odnajdujemy w nich te same cechy, które tak bardzo pokochaliśmy oglądając serial. Powrót do świata Magdy M. był dla mnie ogromną przyjemnością :-) Książka Radosława Figury ostatecznie okazała się pełną uroku i ciepła lekturą. "Magda M. ciąg dalszy nastąpił" to może nie jest najlepsza książka jaką ostatnio czytała, jednak obdarzyłam ją ogromną sympatią. Przy jej lekturze powróciły do mnie same miłe wspomnienia i emocje. Myślę, że to idealna lektura na letnie popołudnia.Polecam :-) 


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5


autor:  Radosław Figura
tytuł: "Magda M. Ciąg dalszy nastąpił"
Wydawnictwo Znak Litera Nova
Wydanie I 
Kraków 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak Literanova :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty