* wiosna Toli *


"Cztery naturalne, rodzinne opowiadania uzupełnione pięknymi ilustracjami otulą Was swoim ciepłym klimatem i sprawią, że będziecie wracać do tej książki niezależnie od pory roku."




Dzisiaj chciałabym przedstawić wam Tolę - uroczą i pogodną czterolatkę, która interesuje się wszystkim, co ją otacza :-) Bardzo szybko stała się ona kolejną ulubioną bohaterką mojej A. :-) Między innymi dlatego, że jest jej rówieśnicą i podobnie jak ona patrzy na świat. "Wiosna Toli" to cztery ciepłe opowiadania, w których poza główną bohaterką poznajemy również całą jej rodzinę. Wszystko zaczyna się, kiedy jeszcze wiosny nie widać za oknem, nadal pada śnieg, jest biało i zimno. Jednak nawet tak nietypowo zapowiadająca się wiosna może ostatecznie przemienić się w słoneczną i barwną porę roku. Tola poznaje nowych przyjaciół, szuka z mamą pierwszych oznak wiosny, wybiera się z tatą na wspaniałą wycieczkę rowerową, delektuje się poziomkami w ogrodzie dziadka i obchodzi swoje urodziny :-) Jednym słowem przeżywa mnóstwo wspaniałych chwil, a my możemy jej w tym towarzyszyć. Myślę, że ta pogodna kilkulatka stanie się ulubioną bohaterką każdego przedszkolaka. "Wiosna Toli" to opowiadania, które przyciągają rodzinnym ciepłem oraz pastelowymi ilustracjami i na pewno będą przez was chętnie czytane nie tylko wiosną ;-) :-) Polecam w swoim i mojej A. imieniu :-) 



moja ocena książki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
moja ocena okładki 5/5




tytuł: "Wiosna Toli"
autor: Anna Włodarkiewicz 
ilustracje: Ola Krzanowska
Wydawnictwo Zielona Sowa 
Wydanie I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) 


Komentarze

  1. Tola nie delektuje się poziomkami - ona je sadzi. Samodzielnie. Niespelna czterolatka. Dziadek pokazał jej jak to robić w zeszłym roku,czyli przed trzecimi urodzinami. Zastanawiam się czy autorka miewa do czynienia z prawdziwymi dziecmi w podobnym wieku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty