* kuchnia *


Układanie puzzli to zawsze dobry pomysł :-) 





 Od momentu, kiedy pojawiły się w naszym domu puzzle 3D składamy je, rozkładamy i jeszcze raz składamy bez końca :-) Moja A. jest nimi zachwycona, ja zresztą też ;-) :-) Do pierwszego składania nie trzeba było specjalnie namawiać również mojego męża ;-) :-) Była to zatem rewelacyjna zabawa dla całej naszej trójki :-) Duże elementy sprawiły, że kuchnię ułożyliśmy błyskawicznie. Było przy tym mnóstwo radości i śmiechu. Nie wiem jak wy, ale my uwielbiamy puzzle. Ich układanie to zawsze dobry pomysł. Rozwija wyobraźnię, ćwiczy pamięć, uczy koncentracji, pobudza kreatywność. To świetne ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej oraz   relacyjna gimnastyka dla naszego mózgu, o czym zawsze warto pamiętać ;-) Myślę, że o zaletach układania puzzli pisałam już wcześniej, te konkretne mają jeszcze jedną ;-) Po ich ułożeniu nasze dziecko otrzymuje rewelacyjną zabawkę. Moja A. była zachwycona kuchnią. Natychmiast zaczęła bawić się tematycznie. Gotowanie warzyw i karmienie nimi wszystkich pluszaków było równie wspaniała zabawą, co samo składanie kuchni. Dodatkowym atutem tych puzzli jest również mała książeczka, którą można znaleźć w pudełku. Nosi taki sam tytuł jak cały zestaw, czyli "Kuchnia". Zawiera krótkie rymowane teksty i wspaniałe, kolorowe ilustracje. Znajdziemy w niej wszystko, co powinno znaleźć się w każdej kuchni. Rewelacyjnie nadaje się do wzbogacania słownictwa u naszych maluchów. Cały zestaw przygotowany jest z myślą o dzieciach w wieku 4+ :-) U nas się to sprawdziło :-) A. była i jest nim zachwycona :-) Myślę, że to świetny pomysł na prezent :-) Polecam :-) 


autor: Milena Zanotelli
tytuł: "Kuchnia"
seria: "Skałdaj i baw się"
gigantyczne puzzle 3D + książeczka 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2018


moja ocena puzzli 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
moja ocena książeczki 5/5


Za puzzle dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-)


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty