* album mamy i album taty *


Z tymi albumami spędzisz chwile pełne radości i wzruszeń.





Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent z okazji zbliżającego się dnia taty ten album pełen wspomnień będzie idealnym rozwiązaniem. Dodatkowo zawsze można dokupić jeszcze jakiś drobiazg dla mamy :-) "Album taty" i "Album mamy" tworzą bowiem wspaniały komplet. Fantastycznie wydane będą na pewno niezwykle pomysłowym prezentem. Nam bardzo się on spodobał :-) Mam nadzieję, że wypełnione przeze mnie i mojego męża albumy będą niezwykłą pamiątką dla naszej A. Za jakiś czas będzie mogła poczytać słowa, które dla niej zapisaliśmy :-) Pooglądać nasze fotografie, a nawet rysunki. Dowiedzieć się co lubimy, co doceniamy, o czym marzymy itd. To rewelacyjna pamiątka na całe życie. Ja chętnie poczytałabym taki album wypełniony przez mojego tatę. Niestety czasami na pewne rzeczy jest już za późno... Tym bardziej cieszę się, że ja i mój mąż mamy taką możliwość i skrupulatnie wypełniamy ten album dla naszej A. :-) Mamy przy tym mnóstwo frajdy. Sami dopytujemy, co zapisaliśmy np. o naszym pierwszym spotkaniu lub pocałunku :-) Fajnie przeczytać jak każdy z nas zapamiętuje zupełnie inne szczegóły tych samych chwil. Jeszcze fajniej odkryć, że niektóre rzeczy opisujemy dokładnie tak samo :-) To niezwykle wzruszające... Myślę, że takie albumy powinny być w każdym domu i stać na półce obok albumów pełnych wspólnych fotografii :-) 





"Album taty" 
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga
Poznań


"Album mamy"  
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga
Poznań


Za albumy pełne wspomnień dziękuję Wydawnictwu Wilga ;-) :-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty