* ogarnij się i żyj bez kompleksów *


"Efekty widoczne w 3 tygodnie!" ;-) :-) 



"Ogarnij się i żyj bez kompleksów" to sympatyczny poradnik, który z przymrużeniem oka pozwala nam bardziej uwierzyć w siebie. Niczego odkrywczego w nim nie wyczytałam, ale między innymi z przyjemnością rozwiązałam psychotest ;-)  Z dużą radością przeczytałam jego wyniki: " Jesteś uważana za osobę żwawą, energiczną, zabawną, praktyczną i zawsze interesującą. Często bywasz w centrum uwagi, ale jesteś zbyt zrównoważona, by mogło ci to uderzyć do głowy. Budzisz zaufanie." :-) Niektóre strony tego poradnika czytałam z dużym zainteresowaniem, inne już niestety z dużo mniejszym. Tak do końca to nie wiem czy podobała mi się formuła zaproponowana przez autorkę. Z jednej strony za jej sprawą ten poradnik czytało się szybko i przyjemnie, ale z drugiej strony jeśli ktoś faktycznie miałby duże problemy z  pozytywną samooceną nie wiem, czy ten żart, dowcip i ironia byłyby dla niego pomocne. Może nie jestem właściwym adresatem tej książki. Bardziej bowiem przypomina ona poradnik dla nastolatek niż dla dorosłych kobiet. "Ogarnij się i żyj bez kompleksów" to bowiem książka, która zdecydowanie zaskakuje czytelnika swoją szatą graficzną. Jest na pewno oryginalna i nie da się przejść obok niej obojętnie. Bohaterowie, którzy podpowiadają nam jak odmienić nasze myślenie o nas samych są również dosyć osobliwi ;-) Są nimi: stylista, psycholożka, trener - dietetyk i diablica. "Dzięki nim pozbędziesz się kompleksów raz na zawsze. W trzy tygodnie!" Bardzo zachęcające hasło. Nie wiem tylko, czy realne do spełnienia? Myślę, że należy podejść do tego z dystansem i na spokojnie, bo nawet jeśli w trzy tygodnie ta książka nie zdziała cudów, to na pewno będzie pierwszym korkiem do odmiany twojego myślenia o sobie samej. Zrobisz coś dla siebie, może zastosujesz porady, które w niej odnajdziesz, a tym samym już odmienisz swoją codzienność i na pewno czytając ją będziesz się świetnie bawiła. 


moja ocena ksiażki 3/5
moja ocena okładki 3/5
moja ocena ilustracji 3/5



autor: Lucia Taboada
tytuł: "Ogarnij się i żyje bez kompleksów"
ilustracje: Raquel Córcoles
tytuł oryginału: "Fuera complejos para Imperfectos"
przekład: Iwona Michałowska - Gabrych 
Wydawnictwo Feeria
Wydanie I
Łódź 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Feeria :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty