* nie płacz, króliczku *


"Króliczek się skaleczył. Au, jak boli? Pocieszysz go?"





"Nie płacz, króliczku" to kolejna wspaniała interaktywna książeczka wydana przez Wydawnictwo Dwie Siostry :-) Od kilku dni jest numerem jeden na naszej liści bajek :-) Jest tak samo urocza jak dwie poprzednie z tej serii :-) Czytanie jej to rewelacyjny pomysł na spędzenie kilku chwil z dzieckiem. Moja A. pokochała króliczka miłością bezwarunkową już jakiś czas temu i nadal jest wierna temu zauroczeniu ;-) :-) Ja zresztą też :-) Myślę, że każdy maluch będzie nim zachwycony i natychmiast będzie chciał mu pomóc. Tak pomóc, ponieważ tym razem króliczek się skaleczył i płacze, a naszym zadaniem jest pocieszenie go. Musimy przylepić mu plasterek, pogłaskać go, otrzeć łezki, podmuchać rączkę itd. Wszystko to sprawia, że nasze dzieci bardzo angażują się w czytanie. Ta książeczka w prosty i przyjemny dla nich sposób pokazuje czym jest życzliwość i empatia. Uczy nasze maluchy jak proste i właściwie jest pomaganie innym. To bardzo ważne w naszym współczesnym i zabieganym świecie. Prosta forma, krótki tekst, pastelowe barwy, stonowane kolory i urocze ilustracje to wszystko sprawia, że tak książeczka jest łatwa w odbiorze i przyjazna dla naszych maluchów. Dodatkowo jeszcze rozwija ich kreatywność. Moja A. tak jak przy poprzednich książeczkach z tej serii natychmiast dodała coś od siebie. Chciała króliczka przytulić i przynieść mu na pocieszenie swojego misia boli boli.  Jedyne co bym zmieniła, to tak jak w poprzednich częściach dodałabym jakieś ruchome elementy i może różne materiały, bo przecież plasterek może być bardziej wypukły, a chusteczka szeleszcząca. Jednak i tak uważam, że ta książeczka jest genialna, przeurocza i przesłodka. Dostaje od nas najwyższe noty :-) 


moja ocena książeczki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


tekst i ilustracje: Jörg Mühle
tytuł: "Nie płacz, króliczku"
tytuł oryginału: "Tupfst du noch die Tränen ab?"
Wydawnictwo Dwie Siostry
Wydane I
Wydrukowano w Niemczech



 Mamy już cały zestaw i każdemu go polecamy :-) :-) 


Za możliwość przeczytania książeczki dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry :-) :-)


Komentarze

mój instagram

Popularne posty