* znajdź mnie! *


"Szybka gra na spostrzegawczość dla graczy w każdym wieku!"






"Znajdź mnie" to wspaniała gra dla dzieci. Ćwiczy spostrzegawczość i wzbogaca zasób słownictwa naszych maluchów. Jest dedykowana dla dzieci w wieku 4+ Jednak myślę, że starsze dzieci, ale również dorośli będą się przy niej świetnie bawić. Jednym słowem "Znajdź mnie!" to rewelacyjna gra rodzinna. W tym małym pudełeczku mieszczą się aż trzy warianty gry. Można również dostosować do wieku graczy poziom gry. Może być on łatwiejszy albo trudniejszy. Myślę, że naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystko opiera się na dobrym refleksie i naszej spostrzegawczości. Na planszach mamy różne zwierzęta, na które patrzymy i uważnie się im przyglądamy. Nagle jakieś zwierzątko zamieniło się z innym miejscem albo patrzy w innym kierunku. Naszym zadaniem jest jak najszybciej to zauważyć. Wygrywa oczywiście ten najbardziej spostrzegawczy i najszybszy gracz. Rewelacyjna zabawa oraz niesamowite emocje gwarantowane. Jednym słowem "Zabawę czas zacząć!" :-) Ciekawe jak bardzo jesteście spostrzegawczy ;-) :-) 

moja ocena gry 5/5
moja ocena ilustracji 5/5



tytuł: "Znajdź mnie!"
ilustracje zwierząt: Anna Zboina
ilustracje tła: Ewa Geruzel
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2018



Za książkę dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty