* Misia i jej mali pacjenci. Milusi uciekinier *



"Poznaj Misię, sympatyczną siedmiolatkę, która prowadzi klinikę weterynaryjną. [...]"





Znacie już Misię? Jeśli jeszcze nie, to koniecznie musicie to zmienić. My poznałyśmy Misię już jakiś czas temu i od razu stała się ona naszą ulubioną bohaterką. Gdybym była dzieckiem lubiłabym ją tak samo mocno, jak teraz moja A. Dzisiaj w jej przedszkolu był dzień z książką. Każde dziecko miało przynieść ulubione tytuły. Moja córcia między innymi zabrała ze sobą "Misię i jej małych pacjentów" :-) To mówi samo za siebie ;-) :-) W najnowszej części przygód małej pani weterynarz pomocy potrzebuje między innymi gil i sikorka. Misia zaopiekuje się również pupilem swojego kolegi z klasy. To będzie ten tytułowy milusi uciekinier, ponieważ jak już pewnie się domyślacie zwierzak ucieknie z domu dziewczynki. Jak będą wyglądały jego poszukiwania i czy zakończą się szczęśliwie musicie sprawdzić sami. Zdradzę wam jeszcze, że w tej najnowszej książce o przygodach Misi będziecie mieli okazję dowiedzieć się czym jest Poradnik Młodego Weterynarza. Wszystkie opowiadania, które tworzą najnowszą części przygód Misi, są ciekawe i mądre. Uczą nasze dzieci empatii, odpowiedzialności i troski o słabszych. Dodatkowym atutem tych opowiadań są, jak zwykle zresztą, piękne i bajecznie kolorowe ilustracje :-) Myślę, że Misię powinno poznać każde dziecko :-) Polecam :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5

Misia jest tak urocza, że w każdej odsłonie dostaje u nas najwyższe noty :-) 


autor: Aniela Cholewińska - Szkolik
tytuł: "Misia i jej mali pacjenci. Milusi uciekinier"
ilustracje: Agnieszka Filipowska 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydani I
Warszawa 2018

 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-)



Komentarze

mój instagram

Popularne posty