* wiewiórki, które nie chciały się dzielić *


"Przezabawna historia o tym, że prawdziwe szczęście można odnaleźć, tylko dzieląc je z innymi. "


"Wiewiórki, które nie chciały się dzielić" to nasze najnowsze odkrycie :-) Zarówno ja, jak i moja A. ją uwielbiamy. Jest to kolejna książka z całej serii. Wcześniej ukazały się "Koala, który się trzymał" i "Mysz, która chciała być lwem". Wszystkie zdecydowanie według nas zasługują na uwagę :-) Ta ostatnia, czyli "Wiewiórki, które nie chciały się dzielić" opisuje rywalizację Beztroskiego Cyryla i Skrzętnego Błażeja o ostatnią szyszkę, która została w lesie. Jeden chce ją mieć, ponieważ nie zgromadził żadnych zapasów na zimę, a drugi, ponieważ brakuje mu tej jednej jedynej, żeby mieć pełną spiżarnię. Obie wiewiórki oczywiście są bardzo uparte, zawzięte i nie chcą się tym odkrytym smakołykiem podzielić. Wpadną przez to w niejedne tarapaty. Czy ostatecznie docenią uroki wspólnego działania? Myślę, że domyślacie się, że tak, ale nie wiecie, co je do tego przekona ;-)  Musicie odkryć to sami :-) "Wiewiórki, które nie chciały się dzielić" to zabawna i bardzo mądra opowieść, która przekonuje nasze maluchy, że prawdziwe szczęśliwym można być dzieląc się z innymi. Uczy współdziałania, empatii, dostrzegania innych. To przepięknie wydana książka, która spodoba się każdemu przedszkolakowi. Ilustracje w niej są bajeczne :-) Ta książka spodoba się też rodzicom, ponieważ jest też wspaniałym punktem wyjścia do rozmowy z naszym maluchem o tym jak należy się zachowywać. Moja A. ją uwielbia, jak zresztą pozostałe w serii :-) Dla mnie to świetna rekomendacja :-) 

moja ocena ksiażki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5





autor: Rachel Bright
tytuł: "Wiewiórki, które nie chciały się dzielić"
tytuł oryginału: "The Squirrels Who Squabbled"
tłumaczenie: Barbara Supeł 
ilustracje: Jim Field 
Wydawnictwo Zielona Sowa 
Wydanie I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję :-) :-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty