* księżniczki *


Wspaniała zabawa gwarantowana :-) :-)





Układanie puzzli to świetna zabawa dla osób w różnym wieku, trzeba tylko dostosować wielkość oraz liczbę elementów. Wśród niezliczonej ilości wzorów myślę, że każdy znajdzie coś, co odpowiada jego zainteresowaniom. My ostatnio z moją A. jesteśmy na etapie księżniczek ;-) Puzzle "Księżniczki" były zatem strzałem w dziesiątkę :-) Duże elementy sprawdzają się idealnie dla dziecka w wieku 4+, a przepiękna grafika podoba się wszystkim dziewczynkom w mojej rodzinie :-) Moja córcia cały czas układa te puzzle :-) Jestem tym faktem zachwycona, ponieważ układanie puzzli to bardzo rozwijająca zabawa, która stymuluje rozwój mózgu. Ćwiczy pamieć oraz koncentrację, uczy logicznego myślenia, rozwija wyobraźnię, jest świetnym treningiem sprawności manualnych oraz rewelacyjnie przygotowuje nasze dzieci do późniejszej nauki czytania i pisania. To także świetny pomysł na wspólne spędzanie czasu wolnego. Myślę, że te puzzle spodobają się każdej dziewczynce w wieku przedszkolnym. Dodatkową atrakcją jest jeszcze dodatek w postaci podkładek pod kubek :-) Moja A. je uwielbia :-)


moja ocena puzzli 5/5
moja ocena grafiki 5/5







puzzle 56 elementów "Księżniczki" 
namalowała Ola Szpunar
Wydawnictwo Zielona Sowa
wydanie I
Warszawa 2018
wiek 4+


Za możliwość układania puzzli dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa ;-) :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty