* instrukcja rzeczy łatwych *


"Nie bój się świata! Wskazówki i najczęściej popełniane błędy - z przymrużeniem oka."





Wszyscy, którzy mnie znają twierdzą, że mam kulawe, nietypowe i specyficzne poczucie humoru ;-) :-) Może dlatego, że w dzieciństwie oglądałam Monty Pythona ;-) :-) Uwielbiam sarkazm, ironię, abstrakcyjny humor, przymrużenie oka. Wydawało mi się, że ta książeczka jest idealna dla mnie, jednak coś mnie w niej rozczarowało. Może za mało tego przymrużenia oka i za dużo prawdziwie brzmiących instrukcji? Nie umiem na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć. Wiem natomiast, że moja A. uwielbia tę książeczkę :-) Bardzo często patrzy na ilustracje i wymyśla na ich podstawie ciekawe i żartobliwe zagadki :-) "Jak prawidłowo założyć koszulkę z krótkim rękawem? Jak ziewać, leżeć czy pić wodę? Co zrobić, aby stąpać twardo po ziemi?" Na wszystkie te pytania znajdziecie odpowiedź w tej małej książeczce. Jest to "żartobliwe vademecum", które opisuje proste zagadnienia związane z naszą codziennością, czy z przymrużeniem oka to już sami musicie ocenić ;-) Książeczka ta jednak na pewno zadziwia, zaskakuje i "rozbija schematy myślowe, ukazując złożoność rzeczy najprostszych." :-)



moja ocena książki 3/5
moja ocena okładki 4/5
moja ocena ilustracji 4/4



autor: Piotr Nowicki
tytuł: "Instrukcja rzeczy łatwych"
Wydawnictwo Novae Res 
Wydanie pierwsze
2018



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Novae Res 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty