* WYNIKI KONKURSU :-) *

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Znak mogłam zaprosić Was do konkursu, w którym można było wygrać najnowszą książkę Marzeny Rogalskiej:-)

Zapraszam na ogłoszenie wyników :-) 



Zadanie konkursowe polegało na dokończeniu zdania: 


Czytanie książek to dla mnie .................................

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie. Wszystkie odpowiedzi bardzo mnie urzekły jednak najbardziej zauroczyła mnie odpowiedź Katarzyna Fiuk-Grzejszczyk

Zwycięzcą konkursu zostaje zatem Katarzyna Fiuk-Grzejszczyk

Gratuluję :-) :-)

Na kontakt czekam 7 dni



Przypominam swój adres: muflooneks@gmail.com




Katarzyna Fiuk-Grzejszczyk

1 tydzień temu  -  Udostępniony publicznie
Czytanie jest ucztą intelektualną z wyjątkowymi gośćmi. W świecie, w którym na każdym niemalże kroku napotykam język agresywny, wulgarny i nieprzyzwoity dobrze jest znaleźć się w towarzystwie osób szanujących "rozmówcę", zachęcających do rozważań i formułowania nowych pomysłów. Cenię niezmiernie takie spotkania, gdzie nikt nie karci za myślenie a wręcz tego wymaga. Zawsze mam też wybór żeby wybrać towarzystwo do świętowania, a gdy jest nieodpowiednie nie spotykamy się przy kolejnej okazji :)
+
1
0
1
 
 · 
Odpowiedz



Komentarze

mój instagram

Popularne posty