* ciasteczkowe potworki *


"Kto pierwszy, ten lepszy!"



 

Nie wiem jak wy, ale my uwielbiamy ciasteczka :-) Nic więc dziwnego, że tak bardzo polubiłyśmy grę "Ciasteczkowe potworki" :-) Moja A. nie ma jeszcze 5 lat i nie zawsze chce grać tak jak wymagają od nas tego reguły gry, ale mimo wszystko codziennie przynajmniej raz musimy zagrać w "Ciasteczkowe potworki". Właściwie nie dziwi mnie to zupełnie ;-) Wspaniałe kolory i fantastyczne ilustracje przykuwają uwagę najmłodszych. No i do tego ta adrenalina ;-) W tej grze liczy się spostrzegawczość i szybkość. Na początku każdy z graczy wybiera jakim potworkiem chciałby być. Później każdy otrzymuje karty, na których zaznaczona jest droga do smakołyków. Gracze, kiedy wypada ich kolej, rzucają kostką, aby wyznaczyć pierwszy smakołyk. Wszyscy szukają go na swoich kartach i podążają po czerwonej linii do smakołyka na drugim końcu. Chodzi o to, aby uprzedzić innych graczy i pierwszemu złapać ten smakołyk z końca linii. Jednym słowem "Kto pierwszy, ten lepszy!"  Rewelacyjna zabawa gwarantowana. Polecam :-) 


 moja ocena gry 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


tytuł gry: "Ciasteczkowe potworki"
autor: Roberto Fraga
ilustracje: Ian Fortin
FOXGAMES
Grupa Wydawnicza Foksal 
gra przeznaczona dla dzieci 5+


Za możliwość przetestowania gry dziękuję Grupie Wydawniczej Foksal :-) :-)



Komentarze

mój instagram

Popularne posty