* wyniki konkursu *

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Literackiego mogłam zaprosić Was do konkursu, w którym można było wygrać najnowszą książkę Romy Ligockiej :-)

Zapraszam na ogłoszenie wyników :-) 





Zadanie konkursowe polegało na dokończeniu zdania: 



Radość życia to dla mnie ...

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie. Wszystkie odpowiedzi bardzo mnie urzekły jednak najbardziej zauroczyła mnie odpowiedź Karoliny Xyz

Zwycięzcą konkursu zostaje zatem Karolina Xyz :-)

Gratuluję :-) :-)

Na kontakt czekam 7 dni



Przypominam swój adres: muflooneks@gmail.com


 
Radość życia to dla mnie tak naprawdę wszystko co mnie otacza, co mam na co dzień. To te wszystkie drobne przyjemności i chwile, które wywołują uśmiech na mojej twarzy. To chwile, które mogę spędzić sama ze sobą i z książką albo chwile spędzone z bliskimi. Radość życia to cieszenie się tym co się ma, docenianie nawet tych drobnych rzeczy.

Komentarze

mój instagram

Popularne posty