* Misia i jej mali pacjenci. Deszczowy pacjent *


"Poznaj Misię, sympatyczną siedmiolatkę, która prowadzi klinikę weterynaryjną. [...]"





Pamiętacie Misię? To pogodna dziewczynka, która kocha zwierzęta i lubi pomagać innym. Ma rude włosy, uśmiechnięte oczy i mnóstwo piegów :-) Uwielbia truskawki i kakao z piankami :-) Lubi malować farbami, zbierać kolorowe liście oraz czytać książki. Jej ulubionym bohaterem jest dr Dolittle, który potrafi rozmawiać ze swoimi pacjentami. Tak jak on, Misia ratuje i leczy chore zwierzęta. Ta dziewczyna nie jest typową siedmiolatką. Ma swoją tajemnicę, dzięki której pomaga zwierzętom. Zawsze wie, co im dolega, ponieważ potrafi z nimi rozmawiać. Tym razem Misia wraz z rodzicami wyjeżdża na wycieczkę w góry. Komu teraz pomoże? Kim będzie tytułowy deszczowy pacjent? Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi musicie sięgnąć po zbiór opowiadań z jej przygodami. "Misia i jej mali pacjenci. Deszczowy pacjent" to książka, która zachwyci wszystkich. Urocza, pogodna, kolorowa. Ozdobiona wspaniałymi, pastelowymi ilustracjami. Uczy nasze dzieci współczucia, empatii i troski o innych. Ja i moja A. kochamy Misię już od dawna :-) Miło było spotkać się z nią po raz kolejny :-) Serdecznie polecam :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5





 autor: Aniela Cholewińska - Szkolik
tytuł: "Misia i jej mali pacjenci. Deszczowy pacjent"
ilustracje: Agnieszka Filipowska 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydani I
Warszawa 2017
ISBN 978-83-80723-550-7


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty