* LYKKE po prostu szczęście *


"Lykke po duńsku znaczy szczęście" 





Dokładnie rok temu, bo z tego, co pamiętam również w listopadzie, cały świat oszalał na punkcie hygge :-) Może teraz czas na lykke :-) Meik Wiking - szef Instytutu Badań nad Szczęściem w Kopenhadze - rok temu napisał rewelacyjny poradnik "Hygge - klucz do szczęścia" [ http://mufloneks.blogspot.com/2017/01/hygge.html ] teraz otrzymujemy następną jego książkę "Lykke - po prostu szczęście". W pierwszej podpowiadał nam jak zmienić nasze życie, aby odnaleźć wewnętrzny spokój i harmonię, a w drugiej rozprawia o szczęściu tak ogólnie. Zastanawia się czym ono jest? Opowiada jak postrzegają szczęście rożne narody? I zdradza nam jakie mają sposoby by je odnaleźć? Bardzo ciekawe jest jedno zestawienie, które znalazłam w tym poradniku. Trzy sposoby na szczęście: lektura, plik uśmiechów i towarzystwo darmowej rozrywki. Ja jeszcze dodałabym bliskość ukochanych osób, kawę i czekoladę ;-) I myślę, że mam swój prywatny przepis na szczęście ;-) Takich wskazówek w tym poradniku znajdziecie mnóstwo. Poręczny format i piękne ilustracje sprawiają, że "Lykke - po prostu szczęście" czyta się miło i przyjemnie. Jest to nowe spojrzenie na duńską filozofię szczęścia, które myślę, że warto znać. Polecam :-)



moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji/zdjęć 5/5







autor: Meik Wiking
tytuł: "Lykke po prostu szczęście"
tytuł oryginału: "The Little Book of Lykke"
tłumaczenie: Elżbieta Frątczak - Nowotny
Wydawnictwo Czarna Owca 
Wydanie I
Warszawa 2017
ISBN 978-83-8015-819-1


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Czarna Owca :-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty