* ukryte łamigłówki *


"Klasyczne łamigłówki bawią i uczą dzieci"





"Ukryte obrazki łamigłówki" to wspaniały pomysł na kreatywne spędzanie czasu z naszym dzieckiem. Ten zbiór bawi i uczy jednocześnie :-) Rozwija wyobraźnię, zmysł wzroku i wzbogaca słownictwo. Przy urokliwych obrazkach nasze dzieci nawet nie zauważą, że się uczą ;-) Mierzenie się z łamigłówkami to dla nich nie tylko sposób na wzmacnianie i budowanie wiary we własne możliwości, ale także sposób na doskonalenie swojej cierpliwości. Nasze maluchy mają możliwość zdobycia nowych umiejętności :-) W trakcie rozwiązywania zadań uczą się bowiem zwracać uwagę na szczegóły i obserwować otoczenie. Wszystko to ma pozytywny wpływ na zdolność uczenia się naszych dzieci oraz rozwija ich kreatywne myślenie. Jest jeszcze jeden plus tych łamigłówek - nazwy umieszczone przy poszczególnych elementach wspomagają naukę czytania. Zachęcam was zatem zabawy i nauki :-) Moja A. bardzo lubi rozwiązywać łamigłówki :-) Mam nadzieję, że wasze dzieci też je polubią :-) 

moja ocena książeczki 4/5
moja ocena okładki 3/5
moja ocena ilustracji 3/5




tytuł: "Ukryte obrazki. łamigłówki"
ilustracja na okładce: Marilee Harrald - Pilz
Mac Edukacja
Wydawnictwo Juka
Warszawa 2016
ISBN 978-83-7874-641-6


Za możliwość przeczytania książeczki dziękuję Wydawnictwu Juka oraz mac Edukacja :-) 






Komentarze

mój instagram

Popularne posty