* figura jak z ekranu *


"Ta książka jest zbiorem trików i wskazówek, jak radzić sobie z ubraniami, by stać się jeszcze bardziej stylową."





Anna Męczyńska to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i kreatywnych stylistek w naszym kraju. To ona stworzyła niepowtarzalne i przebojowe kreacje Agnieszki Dygant i Darii Widawskiej w serialu "Prawo Agaty" oraz oryginalny styl Małgorzaty Kożuchowskiej w "Rodzince.pl" :-) Te stylizacje znają wszystkie Polki. Chętnie się na nich wzorują i wykorzystują na co dzień. Mimo wszystko każda z nas chciałaby mieć jeszcze pod ręką gotowy plan jak stać się stylową kobietą ;-) Taki zbiór podpowiedzi i różnych modowych trików pozwoliłby nam bardziej uwierzyć w siebie. Anna Męczyńska tworzyła książkę, która jest idealną odpowiedzią na te nasze babskie pragnienia ;-) :-) "Figura jak z ekranu" to poradnik, który podpowiada nam jak być zadbaną, pewną siebie i dobrze ubraną kobietą w rozmiarze XL ;-) :-) To ważna opinia, która udowadnia wszystkim, że moda nie jest zarezerwowana tylko i wyłącznie dla modelek. Autorka tego poradnika krok po kroku tłumaczy nam, jak nie wydać zbyt dużo pieniędzy a "wyglądać jak milion dolarów" i wreszcie uwierzyć w siebie :-)  Indywidualny styl tak naprawdę ma każda z nas. Jest to połączenie kilku elementów w całość. Liczy się nasze wykształcenie, wychowanie, wykonywany zawód, nasze pasje, zainteresowania, doświadczenie życiowe, wrażliwość i upodobania. Okazuje się również, że na to jak wygląda nasz styl ma wpływ nie tylko to, co kochamy, ale również to jak ubierały się kobiety w naszej rodzinie. Trochę mnie to zaskoczyło, bo mnie i mojej mamie podobają się różne rzeczy, ale zaczęłam się nad tym zastanawiać. Moja mama lubi perły, szpilki i torebki. Moja babcia uwielbiała broszki i nigdy nie chodziła w spodniach. Moja prababcia natomiast kochała kapelusze. A ja? Hmmm jako dziecko bardzo lubiłam zakładać szpilki mojej mamy i przeglądać szkatułki z biżuterią mojej babci. Teraz uwielbiam oryginalne torebki i dodatki. Lubię ciekawe wisiory, duże zegarki i wyraziste bransoletki. Nie wyobrażam sobie swojej szafy bez spodni i balerinek ;-) Zatem poszczególne elementy trochę się różnią, ale wszystkie podobnie łączymy kolory, stawiamy na minimalizm, nie lubimy przeładowania, torebka musi pasować nam do całej stylizacji itd. No i jest jedna osoba, która zawsze była dla mnie wzorem we wszystkim... To moja starsza siostra :-) Uwielbiam chodzić z nią na zakupy. Podobają się nam podobne bluzki, buty, torebki, dodatki :-) W stwierdzeniu Anny Mączyńskiej jest zatem sporo racji ;-) Wystarczy przyjrzeć się bliżej kobietom w swojej rodzinie i zaglądnąć do swojego wnętrza aby zrozumieć swój styl. Potem oczywiście sięgnąć po poradnik "Figura jak z ekranu" i zacząć bawić się modą :-) Polecam :-) 

moja ocena ksiażki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 5/5






autor: Anna Męczyńska
tytuł: "Figura jak z ekranu"
Edipresse Książki
Warszawa 2017
ISBN 978-83-7945-785-4


 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki :-) :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty