* ciąża fit *


moja cena książki 4/5
moja ocena okładki 4/5
moja ocena zdjęć 4/5






"Ciąża fit, czyli co się zyskuje gdy się aktywnie oczekuje" to książka dla wszystkich przyszłych mam. Trochę obawiałam się, że Natalia Gacka - Dressler zbyt dużo miejsca poświęci ćwiczeniom, jednak moje obawy były niepotrzebne. Ten poradnik, to książka, która w wyważony sposób podpowiada przyszłym mamom jak zadbać o swoją formę. I co najważniejsze nie jest to tylko i wyłącznie zestaw ćwiczeń. Ta książka to przewodnik po świecie przyszłej mamy. Znajdzie ona w niej miejsce na swój prywatny dziennik, do którego będzie mogła wpisywać swoje wspomnienia z okresu ciąży i wklejać zdjęcia z USG. Dodatkowo przeczyta mnóstwo porad zdrowotnych związanych ze swoim odmiennym stanem oraz znajdzie wskazówki jak przeciwdziałać licznym dolegliwościom ciążowym. Otrzyma także gotowy i bezpieczny zestaw ćwiczeń. Będzie miała pod ręką przepisy kulinarne, które pomogą jej zdrowo się odżywiać. Zapozna się z wszystkimi poradami zaprzyjaźnionej położnej. I wreszcie będzie mogła przeczytać o doświadczeniach samej autorki tego poradnika. Natalia Gacka - Dressler bardzo otwarcie dzieli się ze swoimi czytelnikami tymi pozytywnymi, jak i negatywnymi przemyśleniami o ciąży. Podpowiada jak radziła sobie w kryzysowych sytuacjach i jak przygotowywała się do swojej najważniejszej życiowej roli bycia mamą. Jednym słowem wszystko w jednym. Szkoda, że tego typu książki nie były dostępne na polskim rynku wydawniczym kilka lat temu. Może moja ilość dodatkowych kilogramów byłaby zdecydowanie mniejsza ;-) ;-) Jest to książka, na którą każda przyszła mama powinna zwrócić uwagę. Myślę, że dzięki niej uniknie kilku zaskoczeń i będzie mogła skupić się tylko i wyłącznie na tej pozytywnej stronie macierzyństwa. Przede wszystkim jednak spokojnie przygotuje się na powitanie swojego małego cudu :-) 




autor: Natalia Gacka - Dressler
tytuł: "Ciąża fit, czyli co się zyskuje gdy się aktywnie "oczekuje""
Wydawnictwo Dragon 
Wydanie I
Bielsko - Biała 2017
ISBN 978-83-7887-443-0


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Dragon :-) 


Komentarze

  1. Wspaniale, że dzielisz się swoimi doświadczeniami! Mam wiele pytań dotyczących ciąży i jestem pewna, że Twoje odpowiedzi pomogą mi zrozumieć ten magiczny czas jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty