* brzydkie kaczątko *


"Każdy znajdzie tu coś dla siebie - miłośnik czytania, rysowania i główkowania. Udanej zabawy!"



"Znam to! Baśnie" to seria kolorowanek dla tych wszystkich dzieci, które poza rysowaniem lubią również czytać baśnie i rozwiązywać rożne zadania. Każda książeczka nawiązuje do jakiejś znanej baśni. My dostałyśmy "Brzydkie kaczątko" :-) Czas spędzony na kolorowaniu i rozwiązywaniu różnych zadań z tej książeczki był bardzo, bardzo przyjemny :-) Zresztą nie mogło być inaczej, ponieważ "Brzydkie kaczątko" to jedna z ulubionych baśni mojej A. :-) Ta kolorowanka to połączenie rewelacyjnej zabawy i skutecznej nauki, czyli coś, co uwielbiamy. To świetny pomysł na kreatywne spędzanie czasu wolnego. Nasze dziecko nie tylko koloruje obrazki związane ze swoją ulubioną bajką, ale także rozwija wyobraźnię oraz kreatywność np. dorysowując brakującą część ilustracji. Dużą atrakcją są także labirynty, krzyżówki, rebusy i łamigłówki. Ćwiczą one pamieć i spostrzegawczość, skupiają uwagę, ale przede wszystkim są gwarancją świetnej zabawy. Wielkim plusem są również naklejki :-) Moja A. je uwielbia :-) Wszystkie te atrakcje przyciągają uwagę dzieci i sprawiają, że nauka jest czystą przyjemnością. W całej serii ukazały się takie tytuły jak np. "Czerwony kapturek", "Kot w butach", "Jaś i Małgosia" :-)  Myślę, że wśród tych wszystkich tytułów każdy znajdzie coś dla siebie :-) Udanej i kreatywnej zabawy :-) 


moja ocena książeczki 4/5
moja ocena okładki 3/5
moja ocena ilustracji 4/5


seria: "Znam to! Baśnie"
tytuł: "Brzydkie kaczątko"
na podstawie baśni Hansa Christiana Andersena
ilustracje: Ewa Brykowska - Liniecka
Mac Edukacja 
Wydawnictwo Juka 
Warszawa 2016
ISBN 978-83-7874-295-1


Za możliwość przeczytania książeczki dziękuję Wydawnictwu Juka i  Mac Edukacja :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty