* zabawy z liczbami *


moja ocena książeczki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5



"Zabawy z liczbami" to magiczna książeczka, po której można pisać i zmazywać to, co się napisało. Takie małe czary mary ;-)  Dzieci przecież uwielbiają pisać po książkach ;-) To my dorośli najczęściej psujemy im taką świetną zabawę mówiąc, że tak nie wolno robić. W przypadku tej książeczki wolno, a nawet trzeba ;-) Moja A. od pierwszej chwili zachwyciła się kolorowymi stronami i właśnie możliwością pisania po nich, a później zmazywania tego, co napisała. Znikała do swojego pokoju, zasiadała przy stoliku i długo rysowała, zmazywała, wypełniała i przy okazji uczyła się liczyć :-) Taka nauka okazała się rewelacyjnym pomysłem i świetną zabawą. To bardzo dobra podpowiedź na nadchodzące deszczowe popołudnia. Nasze dzieci wykonując samodzielnie zadania zaproponowane w tej książeczce porównują, wyszukują, dopełniają, rozkładają, zwiększają, zmniejszają, dorysowują, zakreślają i łączą. Przy okazji uczą się liczyć lub utrwalają pojęcie liczby oraz cyfry. No i oczywiście usprawniają pracę ręki. Jednym słowem jest to wspaniała inwestycja w rozwój naszego malucha i ciekawa alternatywa na wspólne spędzanie czasu wolnego.  Miłego pisania i zmazywania :-) 




tytuł: "Zabawy z liczbami"
opracowanie na podstawie materiału autorstwa Zofii Rejniak
Wydawnictwo Wilga
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN 978-83-280-3826-4


Za możliwość zapoznania się z książeczką dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty