* ulubione księżniczki *


"Przepiękne opowieści o księżniczkach i bajkowe ilustracje"




Jeśli macie w domu małą księżniczkę, która zafascynowana jest światem innych księżniczek, to pudełko powinno stać się dla niej największym skarbem. Skrywa ono bowiem pięć książeczek, a każda z nich opisuje przygody innej księżniczki. "Śpiąca Królewna", "Mała Syrenka", "Królewna Śnieżka", "Kopciuszek" i "Żabi król" to bajki, które poruszą wyobraźnię każdego dziecka. Będą również źródłem wielkich emocji i mogą stać się punktem wyjścia do ciekawych rozmów z naszym ukochanym szkrabem. Fajny pomysł z pudełkiem może być bardzo atrakcyjnym prezentem. Jak dla mnie jednak czegoś zabrakło w realizacji tego rewelacyjnego pomysłu. Hmmm może format jednak zbyt mały, albo za dużo wściekłego różu ... Mojej A. róż nie przeszkadzał ;-) i przez moment była zafascynowana pudełkiem z księżniczkami, ale tylko przez moment ...  Jakoś nie zaglądamy do tego pudełka zbyt często mimo, że nadal stoi na honorowym miejscu w pokoju mojej małej księżniczki ;-) :-) 


moja ocena książeczek 3/5
moja ocena pudełka/okładek 3/5
moja ocen ilustracji 3/5




tytuł: "Ulubione księżniczki"
ilustracje: Gian Luca Oliveri 
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga 
ISBN 978-83-280-4289-6


Za możliwość przeczytania książeczek dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty