* szukam i liczę *


moja ocena książeczek 5/5
moja ocena okładek 5/5
moja ocena ilustracji 5/5






"Szukam i liczę. Wokół mnie" oraz "Szukam i liczę. Dzikie zwierzęta" to rewelacyjne książeczki dla dzieci powyżej drugiego roku życia. Wspierają rozwój naszych milusińskich i są świetnym pomysłem na wspólną zabawę. W tej pierwszej nasze maluchy na kolorowych planszach szukają przekąsek, zabawek, ubrań, zwierząt i pojazdów, czyli tego wszystkiego, co kojarzy się im z ich codziennością i światem dookoła. W drugiej szukają zwierząt afrykańskich, mieszkańców lasu, zwierząt żyjących pod wodą, na antypodach i w dżungli. Dodatkowo jeszcze w obydwu książeczkach szukając liczą ile jest na danej stronie elementów, które mają znaleźć. Za sprawą tych książeczek nasze dzieci rozwijają zdolność obserwacji, wzbogacają swoje słownictwo, ćwiczą koncentrację, spostrzegawczość oraz własny wzrok. To rewelacyjna zabawa i nauka w jednym. Te książeczki są niezwykle kolorowe i ciekawie ilustrowane. Będą na pewno ozdobą każdej dziecięcej biblioteczki :-) Moja A. przez pierwsze dni od kiedy miałyśmy te książeczki nie mogła się od nich oderwać. "Czytała" je ze mną, z tatą, babcią, ciocią i kuzynką :-)  Gorąco polecam :-) 



tytuł: "Szukam i liczę. Wokół mnie""
ilustracje i projekt okładki: Anna Gensler 
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga
ISBN 978-83-280-3181-4

tytuł: "Szukam i liczę. Dzikie zwierzęta"
ilustracje i projekt okładki: Anna Gensler
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga
ISBN 978-83-280-3178-4



Za możliwość przeczytania książeczek dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-)  

Komentarze

mój instagram

Popularne posty