* ogród małych kroków *


"Niezwykła historia Lili uczy, jak spojrzeć na swoje życie, by dostrzec to, co najcenniejsze."


"Przeczytałam powieść od deski do deski, zarwałam noc i jeśli to nie będzie bestseller ... to stracę wiarę we wszystko. Jestem totalnie zakochana!"


"Ogród małych kroków" to ciepła i bardzo pogodna powieść. Myślę, że jest idealną lekturą na długie jesienne i deszczowe wieczory. Abbi Waxman stworzyła książkę, która dodaje nam energii, przywraca pogodę ducha i wiarę w ludzi. Do tego wzrusza i bawi jednocześnie. To jedna z lepszych powieści obyczajowych, które miałam okazję przeczytać. Warto po nią sięgnąć :-) "Ogród małych kroków" jest bowiem przepiękną opowieścią o miłości i przyjaźni. Uczy nas jak walczyć z przeciwnościami losu oraz pokazuje w jaki sposób można odbudować życie po wielkiej tragedii oraz długiej żałobie. Główna bohaterka tej historii to przesympatyczna Lil, tak zwraca się do niej jej siostra Rachel. Lilian w wypadku straciła męża i od trzech lat próbuje ułożyć na nowo swoje życie oraz życie swoich dzieci. Jakoś udaje się jej funkcjonować z dnia na dzień, ale bez specjalnego planu na przyszłość. Stara się mobilizować dla dzieci właśnie. Jednak wydaje się, że  jej pogoda ducha, optymizm i energia zniknęły bezpowrotnie. Lil cały czas żyje przeszłością i tęskni za ukochanym. Nie szuka nowych znajomości, a czas wolny spędza z dziećmi i zwariowaną siostrą. Wszystko zmienia się, kiedy firma wysyła ją na kurs ogrodnictwa. Okazuje się, że to może być przełomowy moment w jej życiu. Podczas tego kursu będzie miała niepowtarzalną okazję poznać prawdę o sobie samej i odmienić swoje życie na lepsze. Czy skorzysta z tej niespodzianki od losu? Zachęcam was do lektury :-) Myślę, że warto skusić się na "powieść kwitnąca optymizmem", która zaprasza nas do lektury już samą tak fantastyczną i pogodną okładką ;-) :-) Polecam :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5



autor: Abbi Waxman
tytuł: "Ogród małych kroków"
tytuł oryginału: "The Garden of Small Beginnings"
tłumaczenie: Martyna Tomczak 
Wydawnictwo Otwarte 
Kraków 2017 
ISBN 978-83-7515-444-3


Komentarze

mój instagram

Popularne posty