* WYNIKI KONKURSU :-) *

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Rebis mogłam zaprosić was do konkursu, w którym można było wygrać cztery książki Niny Majewskiej - Brown :-) 
Zapraszam na ogłoszenie wyników :-) 



Zadanie konkursowe polegało na dokończeniu zdania: 

Szczęście to dla mnie ... 

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie. Wszystkie odpowiedzi bardzo mi się podobały, jednak najwięcej radości sprawiła mi pierwsza odpowiedź i ona najbardziej mnie zauroczyła.

Zwycięzcą konkursu zostaje zatem Magdalena Moskwa :-)

Gratuluję :-) :-)

Na kontakt czekam 7 dni

Przypominam swój adres: muflooneks@gmail.com

Magdalena Moskwa

3 tygodnie temu  -  Udostępniony publicznie
 
Szczęście to dla mnie małe, codzienne rzeczy - promienie ciepłego słońca, bezchmurne niebo, letni ciepły deszcz. To rozkwitające kwiaty na moim balkonie i soczysta zieleń trawy. Szczęście to smak słodkich truskawek, chwilę spędzane razem. Szczęście w końcu to chwile, gdy mogę rozkoszować się książką w cudownym otoczeniu 🌻🌼. Lubię je najbardziej, bo dają mi niesamowitą radość 😃.

Komentarze

mój instagram

Popularne posty