* Pucio uczy się mówić *


"Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę!"




"Pucio uczy się mówić" to fantastyczna książeczka dla najmłodszych.  Zakocha się w niej każdy maluch. Jej głównym bohaterem jest uroczy chłopiec o imieniu Pucio. To on stanie się towarzyszem waszego dziecka w nauce mowy. Moja A. uwielbia tego przesympatycznego chłopca. Kilka razy dziennie prosi, aby poczytać jej o Puciu :-) Książeczka z jego "przygodami" przeznaczona jest dla najmłodszych dzieci, które dopiero rozpoczynają naukę mowy oraz dla dzieci nieco starszych, które mają opóźniony rozwój mowy. Skupia się w dużej mierze na wyrażeniach dźwiękonaśladowczych oraz samogłoskach, które powinny być używane już przez roczne dziecko. Prosta w formie i wzbogacona fantastycznymi ilustracjami zachęca wszystkie maluchy do korzystania z niej. To świetna nauka poprzez zabawę. "Pucio uczy się mówić" aktywizuje maluchy do powtarzania dźwięków, wskazywania rożnych elementów na ilustracjach, co w naturalny sposób wspiera rozwój mowy. Nad poprawnością merytoryczną książeczki czuwa jej autorka, czyli Marta Galewska - Kustra - logopeda, pedagog dziecięcy oraz pedagog twórczości. "Pucio uczy się mówić" to propozycja zarówno dla wszystkich rodziców, jak również logopedów i pedagogów. To fantastyczna pomoc terapeutyczna. Będzie świetnym pomysłem na spędzenie kilku chwil z własną pociechą i na pewno stanie się rewelacyjnym uatrakcyjnieniem zajęć terapeutycznych. Polecam :-) 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5






autor: Marta Galewska - Kustra
tytuł: "Pucio uczy się mówić"
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Warszawa 2016
ISBN 978-83-10-13081-5

Komentarze

mój instagram

Popularne posty