* Pucio mówi pierwsze słowa *


"Poznajcie Pucia i jego wesołą rodzinkę, spędzając z nimi cały dzień!"




"Ten sympatyczny maluch stanie się ulubionym towarzyszem Waszego dziecka w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy!" Moja A. go uwielbia :-) Ja zresztą też ;-) Codziennie obowiązkowo czytamy obie części przygód Pucia :-) Tak, tak obie, ponieważ "Pucio mówi pierwsze słowa" to już druga książka Marty Galewskiej - Kustro, której głównym bohaterem jest Pucio i jego rodzina. W pierwszym i później w drugim roku życia malucha w jego rozwoju mowy powinny pojawić się pierwsze wyrazy, które dwulatek próbuje już nawet łączyć w najprostsze zdania. Na tych wyrazach bardzo typowych zresztą dla rozwoju mowy dziecka skoncentrowana jest właśnie ta druga książka z przygodami Pucia. Dokładnie tak jak sugeruje jej tytuł ;-) Prosta w formie i wzbogacona rewelacyjnymi ilustracjami wspiera oraz kształtuje rozwój mowy. Uwielbiają ją wszystkie dzieci, które przychodzą do mnie do gabinetu. Nie znam malucha, który nie polubiłby Pucia tak jak moja A. :-) Ciekawa forma, prosty tekst z elementami humoru, przepiękne ilustracje oraz przesympatyczni bohaterowie to wielkie atuty tej książki. Napisana przez logopedę, pedagoga dziecięcego i pedagoga twórczości staje się gwarancją dobrego wyboru. Moim zdaniem to obowiązkowa lektura w domowej biblioteczce. Warto również o niej pomyśleć wzbogacając swój warsztat pracy logopedy :-) Żałuję bardzo, że tak późno zdecydowałam się na jej zakup. Ta książka "niepostrzeżenie i w bardzo atrakcyjny sposób wprowadza dziecko w świat mowy." Polecam :-)

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5






autor: Marta Galewska - Kustra
tytuł: "Pucio mówi pierwsze słowa"
ilustracje: Joanna Kłos
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Warszawa 2017
Wydanie I
ISBN 978-83-10-13153-9

Komentarze

mój instagram

Popularne posty