* mała biała rybka *


"Mała biała rybka" to urocza opowieść o kolorach dla najmłodszych czytelników. 




Mała biała rybka to bardzo sympatyczna bohaterka książeczki pod takim samym tytułem :-) Jest zagubiona i smutna, ponieważ zgubiła swoją mamę. Szuka jej wśród różnych morskich stworzeń. Na każdej stronie książeczki napotyka inne i zastanawia się czy może być ono jego mamą. Spotyka między innymi czerwonego kraba, pomarańczową rozgwiazdę, niebieskiego wieloryba i zielonego żółwia. Nasze maleństwo zapytane przez nas musi zadecydować czy np. żółty ślimak może być mamą małej białej rybki.To bardzo oryginalny pomysł i kolejny przykład jak rewelacyjnie można połączyć zabawę z nauką.Ta książeczka to urocza opowieść o emocjach i kolorach. Spodoba się wszystkim najmłodszym :-) Jeśli jesteście ciekawi czy mała biała rybka ostatecznie uśmiechnie się na koniec, bo jej poszukiwania zakończą się sukcesem, musicie sięgnąć po książeczkę :-) Zachęcam do poczytania :-) 

moja ocena ksiażki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5




autor: Guido  van Genetchen
tytuł: "Mała biała rybka"
tłumaczenie: Iwona Mączka 
Grupa Wydawnicza Relacja
Wydawnictwo Mamania 
ISBN: 978-83-65087-10-2


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Mamania :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty