* alfabet aktywnie *


"Świat się kryje za literami - możesz go poznać razem z nami! Zwierzątka z TVP ABC do zabawy zapraszają cię!"




Moment, kiedy nasze dziecko uczy się literek jest niezwykle magiczny. To kolejny etap wtajemniczenia ;-) To trochę odkrywanie po raz kolejny świata, który teraz ukryty jest za literami. Najpierw są pojedyncze znaki graficzne, później całe wyrazy, wyrażenia i nareszcie zdania. To fascynujące i ogromnie ważne doświadczenie. Fajnie jeśli kojarzy się ono dziecku z przygodą i czymś bardzo przyjemnym. Nie może to być nudna i wyczerpująca praca. Szkoda by było zniechęcać nasze maluchy do nauki. Warto zatem połączyć naukę z zabawą :-) "Alfabet aktywnie" daje nam taką możliwość. Za sprawą tej książki nasze dzieci uczą się abecadła, odkrywają ciekawostki ze świata zwierząt, liczą, rozwiązują kreatywne zadania, zmagają się z zagadkami, poznają wesołe wierszyki, ćwiczą grafomotorykę i kolorują fantastyczne ilustracje. Jednym słowem bawią się kreatywnie i przy okazji uczą alfabetu. Moja A. już uwielbia przeglądać kolorowankę. Nie mogę się zatem doczekać momentu, kiedy trochę podrośnie i będziemy mogły wspólnie wykonać te wszystkie zabawy logiczno-graficzne :-)  "W alfabecie udało się niezwykła sztuka - fantastyczna zabawa i przyjemna nauka!" Polecam!

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5







 "Alfabet aktywnie - kolorowanka"
Edipresse Książki
2017 
ISBN  978-83-7945-986-5



 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Edipresse Polska :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty