* zdrowe koktajle *


"Zmiksujmy razem coś pysznego!"





Nasze codzienne posiłki powinny zawierać mnóstwo warzyw i owoców. Są one bowiem źródłem zarówno witamin, składników mineralnych, błonnika, jak i wody. O ich zaletach można pisać bez końca. Są zdrowe i pyszne :-) Bardzo lubię koktajle, ale raczej jako drugie śniadanie lub przekąskę do kawy. Taka bomba witaminowa w ciągu dnia pobudza i orzeźwia. Komponując koktajle można bawić się bez końca, warto jednak mieć pod ręką jakąś bazę, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynamy koktajlową przygodę ;-) Zdrowe koktajle zawierają mnóstwo inspirujących przepisów. Nie jest to książka odkrywcza, ale za to pięknie wydana i niezwykle parataktyczna. Na pewno będzie ozdobą każdej kuchennej półki :-) Przepisy w niej zawarte są proste i skomponowane z produktów, które z łatwością odnajdziemy w każdym sklepie. Kolorowe zdjęcia zachęcają nas do wypróbowania ich wszystkich :-) Mnie bardzo smakował koktajl wiśniowy :-) Jest naprawdę bardzo dobry. Nawet moja A. była nim zachwycona :-) Jeśli ktoś ma sentyment do Ewy Chodakowskiej to ta książka jest wręcz obowiązkowa ;-)  Polecam :-) 



Ewa Chodakowska, Marta Kielak, Lefteris Kavoukis 
 "Zdrowe koktajle"
Edipresse Książki
Warszawa 2017
ISBN 978-83-7945-815-8




moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 4/5
moja ocena zdjęć 5/5
moja ocena wydania ksiażki 5/5


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Edipresse Książki :-) :-)


Komentarze

mój instagram

Popularne posty